Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi som beställt iPhone 6/6+

Tråden skapades och har fått 599 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Hallsberg
  • 2014-10-02 15:24

Yey! Nu plockas min från lager!

Samma här!:

Din varuorder XXXXXX plockas från lagret och inom kort kommer ett sms till dig med ditt kollinummer. Hälsningar Telia

Ursprungligen av vlc:

Yey! Nu plockas min från lager!

Min med, fick sms nyss!

  • Medlem
  • Hallsberg
  • 2014-10-02 15:40
Ursprungligen av _empty:

Min med, fick sms nyss!

Lyllos oss

Lär dock inte bli på Fredag man håller den, blir nog måndag.

  • Medlem
  • Hallsberg
  • 2014-10-02 15:55
Ursprungligen av _empty:

Lär dock inte bli på Fredag man håller den, blir nog måndag.

Misstänker det också. Men jag var lite orolig att datumet skulle flyttas lååångt fram eftersom jag inte hört något. Nu är den runt hörnet i alla fall

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2014-10-02 16:02
Ursprungligen av vlc:

Yey! Nu plockas min från lager!

Tyder på att dem fått leverans från apple idag?

  • Medlem
  • Hallsberg
  • 2014-10-02 16:05
Ursprungligen av Allée:

Tyder på att dem fått leverans från apple idag?

Rimligtvis

Var beställde ni ifrån och när?

Ursprungligen av nicbex:

Var beställde ni ifrån och när?

Telia 22/9
iPhone 6 rymdgrå 128gb

Ursprungligen av theplague:

Telia 22/9
iPhone 6 rymdgrå 128gb

Att beställa iphone 6 plus 64 gb från Telia var ju ingen höjdare iaf beställde den 20e och har leveransdatum 14 november.. Telenor sjabblade bort min beställning och skickade istället för en telefon ett jävla täckningstestkort.

Nu står min som "Avslutad/Levererad" på Leveranssidan hos Telia. Där finns också tracking-nr/länk. Ser ut att komma imorn!

  • Medlem
  • Hallsberg
  • 2014-10-02 22:12
Ursprungligen av theplague:

Nu står min som "Avslutad/Levererad" på Leveranssidan hos Telia. Där finns också tracking-nr/länk. Ser ut att komma imorn!

Min är sorterad i Jönköping och skickad med Företagspaket 16:00. Så det ser väldans ljust ut för morgondagen nu! Håller alla tummar jag har. Får bli till att ta med MacBooken till jobbet i morgon så att man kan dra igång direkt

Sorterad i jönköping, imorgon ???

  • Medlem
  • Hallsberg
  • 2014-10-02 22:33
Ursprungligen av _empty:

Sorterad i jönköping, imorgon ???

Hur säker tror du att man kan vara?

Ursprungligen av vlc:

Hur säker tror du att man kan vara?

Ganska säker! Har ju beställt endel paket, och brukar komma dagen efter när det har blivit sorterat en gång.

Ursprungligen av vlc:

Min är sorterad i Jönköping och skickad med Företagspaket 16:00. Så det ser väldans ljust ut för morgondagen nu! Håller alla tummar jag har. Får bli till att ta med MacBooken till jobbet i morgon så att man kan dra igång direkt

Ursprungligen av _empty:

Sorterad i jönköping, imorgon ???

Samma här. Man kan vara rätt säker, det ska krävas mycket för att posten ska sjabbla bort ett sånt paket.

  • Medlem
  • Hallsberg
  • 2014-10-03 07:34

Min är nu i Örebro, vilket är cirka 2 mil från där jag sitter precis i detta nu

Jarå!

2014-10-03 09:33
Lastad på bil, utkörning påbörjad
Norrköping, Sverige

Malmö nu, runt 12 brukar dom anlända!

Hämtad, äntligen!

Får se om comviq kan hålla vad de lovar
Senaste är att den borde skickas nästa vecka.

  • Medlem
  • Hallsberg
  • 2014-10-03 18:54

Yep! Nu har jag den! Så sjukt najs verkligen

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2014-10-04 09:39

Nu är min iPhone 6 64 GB märkt som skickad med TNT från Apple, med spårningsnummer. ?

  • Medlem
  • 2014-10-04 10:45

jg har beställt en i6 64gb från apple. Beräknas att skickas om 7 dagar. Hoppas det inte blir förseningar!

Det var länge sedan jag var mer taggad för en Apple-produkt.

Beställde min ip6+ hos apple den 26e. Statusen när jag loggade in igår var förbereder leverans. När jag nu loggar in står det att det inte finns några ordrar lagda dom senaste 90 dagarna?? Finns ingen info om att jag beställt ngt. Oroar mig för jag tror inte dom skickar, å bara tar bort all info. Inte fått ngt mail eller nått alls.

Nån som kan logga in å kolla sin beställning på apples hemsida å kolla om ni har samma problem?

  • Medlem
  • Västerbotten
  • 2014-10-05 16:02
Ursprungligen av razorfisk:

Beställde min ip6+ hos apple den 26e. Statusen när jag loggade in igår var förbereder leverans. När jag nu loggar in står det att det inte finns några ordrar lagda dom senaste 90 dagarna?? Finns ingen info om att jag beställt ngt. Oroar mig för jag tror inte dom skickar, å bara tar bort all info. Inte fått ngt mail eller nått alls.

Nån som kan logga in å kolla sin beställning på apples hemsida å kolla om ni har samma problem?

Samma här!Beställde på natten..

Ring Apple Care istället, så löser dom kanske det.

  • Medlem
  • 2014-10-05 16:48

min står kvar som "förbreder leverans"

Allt e som vanligt igen.. Bara nått random fuckup från deras sida. Puh ??

Bevaka tråden