Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Men nu då? 8.0.2:)

Tråden skapades och har fått 30 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Ute på en server nära dig...

  • Medlem
  • 2014-09-26 03:24

8.0.2 lär ha en klar fördel mot 8.0.1. Fiaskot lär vara snudd på omöjligt att överträffa. Med andra ord kan denna version endast vara bättre.

Jag hämtade 8.0.1 men lyckades inte installera. Hur tar jag bort den så att jag kan söka och hämta 8.0.2?

Ursprungligen av Coffee08:

Jag hämtade 8.0.1 men lyckades inte installera. Hur tar jag bort den så att jag kan söka och hämta 8.0.2?

Har du försökt? Den kanske hittar 8.0.2 i alla fall?

Annars så tror jag att du kan gå in i iinställningar, allmänt, användning och välja hantera lagring så ska du kunna ta bort den nerladdade uppdateringen

Jag läste något och tror att det var där man kunde radera en icke använd uppdatering

Någon som vågat ännu - eller skall man vänta till i em........

Funkade fint här, på iPhone och iPad.

Ursprungligen av BlackSmp:

Har du försökt? Den kanske hittar 8.0.2 i alla fall?

Annars så tror jag att du kan gå in i iinställningar, allmänt, användning och välja hantera lagring så ska du kunna ta bort den nerladdade uppdateringen

Jag läste något och tror att det var där man kunde radera en icke använd uppdatering

Det funkade. Tack!

  • Medlem
  • Riga
  • 2014-09-26 07:00

Har en 6+ och har inte märkt några problem med 8.0.2

  • Medlem
  • International user
  • 2014-09-26 08:00
Ursprungligen av Coffee08:

Det funkade. Tack!

Var hittade du det?
Hittar inget under hantera lagring.

Ursprungligen av zappee:

Var hittade du det?
Hittar inget under hantera lagring.

Onte jag heller först, men efter nån sekund uppdaterades listan automatiskt och då låg den där i app-listan.

Ursprungligen av Capeman:

Funkade fint här, på iPhone och iPad.

Samma här - uppdaterade båda. Nästa spännande uppdatering blir i eftermiddag när jag hämtat iPhone 6.
Det var väl den som hade problemen med första uppdateringen.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2014-09-26 09:36

Endast 14,7 MB för att uppgradera från 8.0.1 till 8.0.2 på min en 4S.

Ursprungligen av MatsOlov:

Endast 14,7 MB för att uppgradera från 8.0.1 till 8.0.2 på min en 4S.

Jo, den var inte stor. Jag fick "förväntad tid: 1 sekund"...

  • Medlem
  • Gävle
  • 2014-09-26 12:50

Fungerar fint både på min gamla 5S och på den nya 6+.

Bara jag som har kvar appsymbolen (den lilla röda 1:an vid appen Inställningar) trots att 8.0.2 är installerat?
Har provat starta om...

NU är mitt problem med att iTunes inte såg iOS8-enheter löst!!!

Har en 5a o fy faen vad det laggar i allés. Krävs det nyinstall för att funka? Syftar främst för 5:or.

Tack!

Min 5a beter sig som med iOS7 - ingen skillnad - pigg å fin.

Prova en hård omstart - håll inne hemknappen och startknappen tills den slocknar.

Ursprungligen av D_Odell:

Har en 5a o fy faen vad det laggar i allés. Krävs det nyinstall för att funka? Syftar främst för 5:or.

Tack!

Min iPhone 5 blev galet seg efter iOS 8.0.2, men en hårdstart fixade biffen.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-09-27 21:45

Film som visar att en iPhone 4S inte blir seg med iOS 8.0.2.
Lurarna är återställda och uppdaterade.

Uppdaterade själv från 7.1.2 till 8a var lat och det straffar sig nu. Bläddrar jag i bilder, är safari så har vi tydlig lagg.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-09-27 21:53
Ursprungligen av D_Odell:

Uppdaterade själv från 7.1.2 till 8a var lat och det straffar sig nu. Bläddrar jag i bilder, är safari så har vi tydlig lagg.

Är ditt inlägg ett sorts bevis att filmen ljuger?
Om du läser vad jag skrev och i beskrivningen på Youtube är lurarna rensade och sen uppdaterade.
Har inte märkt av något lagg på min 5:a

Som jag skrev, uppdaterade direkt från 7 till 8. Ingen rensning. Antar att lagget kommit därefter. Skiter fulständigt i din länkade film. Då det verkar som att det alltid ska återställas.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-09-27 22:05
Ursprungligen av D_Odell:

Som jag skrev, uppdaterade direkt från 7 till 8. Ingen rensning. Antar att lagget kommit därefter. Skiter fulständigt i din länkade film. Då det verkar som att det alltid ska återställas.

Jag har inte återställt och har inget lagg alls,inte frugan heller.
Men som jag alltid sagt letar man efter fel hittar man alltid

Min 4s blev helt konstig efter senaste uppdateringen: seg, drar massor av batteri och jag kan inte skicka mail längre. Vad gör man åt detta?

Ursprungligen av mr_cyber:

Min 4s blev helt konstig efter senaste uppdateringen: seg, drar massor av batteri och jag kan inte skicka mail längre. Vad gör man åt detta?

http://www.99mac.se/forum/t/301416-felsoka-ip...

Ursprungligen av Brynge:

Bara jag som har kvar appsymbolen (den lilla röda 1:an vid appen Inställningar) trots att 8.0.2 är installerat?
Har provat starta om...

Jag har samma problem med den röda 1an som inte försvinner efter uppdateringen till ios8.02 !!Trots att jag startat om flera gånger...vad beror det på??

Senast redigerat 2014-10-02 11:55

iPad Mini med SIM-plats - iOS8 bug

Ursprungligen av BlackSmp:

Ute på en server nära dig...

iPad Mini har fått en bugg, 8.0 och uppdateringarna, besvärande... Tom SIM-plats medför att plattan ofta ger error "Inget SIM-kort", besvärande.
iOS7 var ok, error en gång vid öppning av plattan, ok.

Många verkar ha fått detta problem med iPad Mini och uppdateringen tilliOS8.

Ursprungligen av BlackSmp:

Ute på en server nära dig...

Min 5S laggar enormt efter uppdatering. Har testat att nollställa inställningar vilket gjorde att lagget försvann temporärt men är tillbaka igen.

Bevaka tråden