Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köer i Täby inför säljstarten av Iphone 6 och Iphone 6 Plus

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Idag börjar Apple att sälja Iphone 6 och 6 Plus i Sverige och Apples egna butiker öppnade extra tidigt. 99mac åkte till Täby i Stockholm och kollade läget.

Läs hela artikeln här

Jag hörde att Telia i Luleå hade sagt att det skulle finnas telefoner för köande men när de öppnar kl 10 så fanns det bara förbokade telefoner. Jag kan föreställa mig irritationen i kön...

Ursprungligen av BlackSmp:

Jag hörde att Telia i Luleå hade sagt att det skulle finnas telefoner för köande men när de öppnar kl 10 så fanns det bara förbokade telefoner. Jag kan föreställa mig irritationen i kön...

Apple körde som tur var med två köer, en för dem som förhandsbokat och fått en tid för upphämtning och en lång för folk som kom och köade och hoppades på tur. Verkar gå bra, men segt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-09-26 10:52

Tog precis under 2h att komma fram i kön för mig, var kanske på uppskattningsvis plats 100 (eller strax under), kom några minuter efter 05. När butiken öppnade var det betydligt fler bakom i kön än före, så de som stod längst bak i kön vid öppning lär inte vara inne förens vid lunchtid ungefär.

Ursprungligen av josie:

Tog precis under 2h att komma fram i kön för mig, var kanske på uppskattningsvis plats 100 (eller strax under), kom några minuter efter 05. När butiken öppnade var det betydligt fler bakom i kön än före, så de som stod längst bak i kön vid öppning lär inte vara inne förens vid lunchtid ungefär.

Min pojkvän ställde sig vid sju och tror han har en timme kvar än. Alla förhandsbokningar går före och tar tid. Vanliga kön rör sig knappt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-09-26 11:46
Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Min pojkvän ställde sig vid sju och tror han har en timme kvar än. Alla förhandsbokningar går före och tar tid. Vanliga kön rör sig knappt.

Men det är sååååå värt det. Fantastisk telefon!

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2014-09-26 11:47

Jag stod i förbokningskön i typ 45 minuter. När det blev min tur hade kön mer än dubblats bakom mig. Tur att jag kom hyfsat tidigt!
Klämde och kände lite innan jag ställde mig i kön. Plus känns så sjukt stor, så medan jag stod i kön beställde jag en vanlig sexa online. Får se vilken jag behåller...

1
Bevaka tråden