Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Healthkit-bugg gör att appar dröjer

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det finns inga appar i App Store som drar nytta av det nya ramverket Healthkit från starten. Det här beror på en bugg som Apple kommer att lösa med en kommande uppdatering.

Läs hela artikeln här

Har inte ens hittat appen - eller letat för dåligt. Kom den med uppdateringen ? Ser den inte i vare sig iPhone eller iPad.
Om den inte är implementerad ännu - så gör det ju inget.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-09-18 22:24
Ursprungligen av adress@mac:

Har inte ens hittat appen - eller letat för dåligt. Kom den med uppdateringen ? Ser den inte i vare sig iPhone eller iPad.
Om den inte är implementerad ännu - så gör det ju inget.

Den finns på iPhone men inte på en iPad

Ursprungligen av lappen71:

Den finns på iPhone men inte på en iPad

Hej. Jag skrev vare sig iPhone eller iPad. Har inte hittat den på min iPhone 5S heller....
Gör inget - kanske kommer med i min iPhone 6 nästa vecka.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-09-18 23:38
Ursprungligen av adress@mac:

Hej. Jag skrev vare sig iPhone eller iPad. Har inte hittat den på min iPhone 5S heller....
Gör inget - kanske kommer med i min iPhone 6 nästa vecka.

Är du säker att du har iOS 8?

Jisses - Apple har en bugg i ny app som man slagit på stora trumman för och topparna har inför miljoner människor förklarat att andra appar kan haka på deras nya app...och det är just en bugg som förhindrar just detta... Det svajar betänkligt hos Apple Nu har bilan gått igen - eller åtminstone nedgradering/omplacering av någon/några.

Ursprungligen av lappen71:

Är du säker att du har iOS 8?

Om man haft 7 iPhone från start - så tror jag man vet vilket IOS man har i telefonen och iPad. Du får ursäkta - ja jag har IOS 8.
Efter mycket "botaniserande" hittade jag en app som heter "Hälsa" - ett rött hjärta på. Kanske är det den.....
Nu har jag precis fått bekräftelse på en iPhone 6 olåst från Telia. Kanske var värt att vänta vid datan sedan 00:01 i natt. Leverans 26/9.
Mera bråttom har jag inte. Ha en god sömn - nu skall jag knyta mig.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-09-19 07:50
Ursprungligen av adress@mac:

Om man haft 7 iPhone från start - så tror jag man vet vilket IOS man har i telefonen och iPad. Du får ursäkta - ja jag har IOS 8.
Efter mycket "botaniserande" hittade jag en app som heter "Hälsa" - ett rött hjärta på. Kanske är det den.....
Nu har jag precis fått bekräftelse på en iPhone 6 olåst från Telia. Kanske var värt att vänta vid datan sedan 00:01 i natt. Leverans 26/9.
Mera bråttom har jag inte. Ha en god sömn - nu skall jag knyta mig.

Health=Hälsa ?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2014-09-19 15:01
Ursprungligen av Demiurgen:

Jisses - Apple har en bugg i ny app som man slagit på stora trumman för och topparna har inför miljoner människor förklarat att andra appar kan haka på deras nya app...och det är just en bugg som förhindrar just detta... Det svajar betänkligt hos Apple Nu har bilan gått igen - eller åtminstone nedgradering/omplacering av någon/några.

Jag fattar inte det här med att någon/några måste avgå/avskedas/förflyttas för att ett misstag begås. Det är väl bättre att låta dem rätta till problemet.
Jag har hittills inte träffat någon som aldrig gör misstag.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-09-19 15:06
Ursprungligen av kenjon:

Jag fattar inte det här med att någon/några måste avgå/avskedas/förflyttas för att ett misstag begås. Det är väl bättre att låta dem rätta till problemet.
Jag har hittills inte träffat någon som aldrig gör misstag.

Bry dig inte om vad han skriver.
Tydligen är det en återkommande bannad person.

Det är inte jag som designat arbetslagarna i USA (har dock jobbat där och det är verkligen ingen tebjudning - man kickar folk hur lätt som helst och det tycker få amerikaner är konstigt alls) - fick jag bestämma skulle anställda inte bara ha bättre skydd - dom skulle dessutom ta över företagen ?
Så - skut inte pianisten.

Ursprungligen av kenjon:

Jag fattar inte det här med att någon/några måste avgå/avskedas/förflyttas för att ett misstag begås. Det är väl bättre att låta dem rätta till problemet.
Jag har hittills inte träffat någon som aldrig gör misstag.

1
Bevaka tråden