Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa nya iPhone 6/iPhone 6 Plus från UK? (2014)

Tråden skapades och har fått 402 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av everlast:

Nu funkar syncreons spårning.
Hur ser eran leveransadress ut på deras sida?

Se min bifogad, där finns ej Borderlinx + mitt podnr med...

Min är inte helt fullständig heller. Har ej postnr med på min men däremot borderlinx samt mitt nr. Har southhampton som stad?

Ursprungligen av kafferast:

Min är inte helt fullständig heller. Har ej postnr med på min men däremot borderlinx samt mitt nr. Har southhampton som stad?

Ringde nyss Syncreon och kollade läget.
Dom sa att allt är ok, och att dom hade rätt leveransadress. Allt såg rätt ut i deras system.
Men det visas inte rätt på sidan som man får upp.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-09-18 17:06
Ursprungligen av simulacra:

Så du säger att det är ovärt att försöka beställa sin telefon på ett sätt så man får den tidigare eftersom du kan beställa från Telia inatt och få den om en vecka, och sen avslutar du med att du får din i övermorgon? Vad är då skillnaden? Vi utbyttjar borderlinx och du utnyttjar en kontakt hos ngn operatör, låter som exakt samma sak som vad vi gör fast vi beställer iaf ur samma pool som alla andra och inte går bakvägar för att få våra grejer.

Dessutom har vi det lilla faktumet att Telia lär nog inte ha en stor pott telefoner tilldelade och jag tror nog att deras site är betydligt sämre rustad för att hantera anstormingen av folk under natten.

Du missade nog att hans inlägg var svar till den han citerade som hade leveransdatum 29/9-2/10. Telias pott sägs alltid, varje år, vara liten men vad jag minns så har den alltid räckt ganska långt...förutom när 3G:n kom. Du har däremot helt rätt när det gäller Telias site, det är tråkigt nog en riktig lågoddsare att Telias site kommer dyka inatt. För mig är det rent bedrövligt att de tillåter sådan usel funktionalitet, samma sak när eftertraktade konsertbiljetter ska släppas. De vet att det kommer bli ett jävla tryck men de struntar totalt i att ha höjd för det. Riktigt uselt.

Btw, det finns inget som heter "ovärt"

Ursprungligen av zinned:

Du missade nog att hans inlägg var svar till den han citerade som hade leveransdatum 29/9-2/10. Telias pott sägs alltid, varje år, vara liten men vad jag minns så har den alltid räckt ganska långt...förutom när 3G:n kom. Du har däremot helt rätt när det gäller Telias site, det är tråkigt nog en riktig lågoddsare att Telias site kommer dyka inatt. För mig är det rent bedrövligt att de tillåter sådan usel funktionalitet, samma sak när eftertraktade konsertbiljetter ska släppas. De vet att det kommer bli ett jävla tryck men de struntar totalt i att ha höjd för det. Riktigt uselt.

Btw, det finns inget som heter "ovärt"

För länge sen var det många ord som inte fanns i SAOL men som nu finns, t ex aftershave och chatt, jag ligger helt enkelt före utvecklingen

Och jag tvivlar på att ngn kommer att få tag i en från Telia för leverans innan den andra oktober, siten kommer att haveraera och deras pott av olåsta telefoner kommer att gå ut ögonabums.

Ursprungligen av simulacra:

Och jag tvivlar på att ngn kommer att få tag i en från Telia för leverans innan den andra oktober, siten kommer att haveraera och deras pott av olåsta telefoner kommer att gå ut ögonabums.

Det där är faktiskt ett påstående som inte är sant eftersom det är motsägelsefullt?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-09-18 17:48
Ursprungligen av simulacra:

För länge sen var det många ord som inte fanns i SAOL men som nu finns, t ex aftershave och chatt, jag ligger helt enkelt före utvecklingen

Inte rätt där heller

Ursprungligen av simulacra:

Och jag tvivlar på att ngn kommer att få tag i en från Telia för leverans innan den andra oktober, siten kommer att haveraera och deras pott av olåsta telefoner kommer att gå ut ögonabums.

Helt korrekt, som jag sa så är det fullständigt uruselt att de inte tar höjd för en helt given anstormning.

Däremot tror jag att en del som beställt från UK kommer få sina telefoner efter att många i sverige fått sina, speciellt efter de som köper sina på Apple Store.

Ursprungligen av BlackSmp:

Det där är faktiskt ett påstående som inte är sant eftersom det är motsägelsefullt?

Korrekt

Ursprungligen av BlackSmp:

Det där är faktiskt ett påstående som inte är sant eftersom det är motsägelsefullt?

På vilket sätt då? Även om siten pajar så kommer telefoner att betällas på ngt sätt och när den fungerar bra nog så kommer alla att ha gått åt.

Vafan, är det ngn språkmobbning på gång eller?

Så ser min status ut.

  • Medlem
  • Riga
  • 2014-09-18 18:00

Och min ser ut så här

Ursprungligen av voerot:

Och min ser ut så här http://i.imgur.com/hN2De5n.png

Var hittar man den infon.

  • Medlem
  • International user
  • 2014-09-18 23:57
Ursprungligen av zinned:

Däremot tror jag att en del som beställt från UK kommer få sina telefoner efter att många i sverige fått sina, speciellt efter de som köper sina på Apple Store.

Baserar du fortfarande det på dina hittepå-argument?

Varför skulle det ta BL mer än en vecka att skeppa till Sverige?

  • Medlem
  • Riga
  • 2014-09-19 06:05
Ursprungligen av Olsson71:

Var hittar man den infon.

Den skickas med UPS så det är bara att skriva in spårningsnumret som står på Apples sida på UPS hemsida.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-09-19 07:44
Ursprungligen av zappee:

Baserar du fortfarande det på dina hittepå-argument?

Varför skulle det ta BL mer än en vecka att skeppa till Sverige?

Men sluta ta allt så personligt och som om det spelar någon roll om vem som är snabbast.

Jag baserar det, som jag har sagt tidigare, på min erfarenhet från diverse forum. On a side note, britterna är rent generellt väldigt långsamma på att skicka saker. Det är ett välkänt faktum att de är allt annat än snabba.

  • Medlem
  • Haninge
  • 2014-09-19 08:12
Ursprungligen av voerot:

Den skickas med UPS så det är bara att skriva in spårningsnumret som står på Apples sida på UPS hemsida.

Min skickas med UK Mail.

Northampton, United Kingdom 09/19/2014 4:54 A.M. Out For Delivery

Nu är min i Northampton också...

Ursprungligen av hugo99:

Northampton, United Kingdom 09/19/2014 4:54 A.M. Out For Delivery

Vilket budföretag går din med?

Ursprungligen av everlast:

Vilket budföretag går din med?

UPS

  • Medlem
  • Vännäs
  • 2014-09-19 08:59

On Vehicle for Delivery Today!

UPS

Min är också i northampton! snart dags att F5a borderlinx

Någon mer än jag som har Syncreon som transportföretag?

Ursprungligen av everlast:

Någon mer än jag som har Syncreon som transportföretag?

Min skickas med Syncreon, jag tror det är samma som UKmail. Inte helt säker dock

Out for delivery 08:15, men nu har dom bytt från Syncreon till Uk mail.

Ursprungligen av Trigger`:

Min skickas med Syncreon, jag tror det är samma som UKmail. Inte helt säker dock

Gå in på uk mail
välj manage my delivery
skriv in ditt tracking nummer (i översta fältet)
fyll i borderlinx postnummer
sedan kan du se vart ditt paket är

Tack UPS! Nu är det dags för Borderlinx att börja jobba!

Dear Customer,
This notice serves as proof of delivery for the shipment listed below.

Ni får ett mail från Borderlinx när det är dags, ingen idé att refresha/chatta/ringa.

Ursprungligen av everlast:

Gå in på uk mail
välj manage my delivery
skriv in ditt tracking nummer (i översta fältet)
fyll i borderlinx postnummer
sedan kan du se vart ditt paket är

Funkade inte, men såg på syncreons hemsida att den är ute för delivery. Vad har du som senaste status?

  • Medlem
  • Vännäs
  • 2014-09-19 11:49

Delivered!!

Bara invänta mailet. Dom 2 gånger tidigare jag köpt iphone i england har jag haft den i handen på tisdag. Så bara hoppas det håller iår igen

Min är också framme hos borderlinx genom UKMail/syncreon. Snälla borderlinx. Öka nu??

Min är också framme på borderlinx.

Bevaka tråden