Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa nya iPhone 6/iPhone 6 Plus från UK? (2014)

Tråden skapades och har fått 402 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Äntligen PREPARING FOR DISPATCH!!

Ursprungligen av kafferast:

Ni som varit med tidigare. Hur lång tid har det tagit då från Borderlinx. Vet att det står 2-4 dagar på deras hemsida men har för mig att jag läste vid iPhone 5S att det tog ett dygn. Är jag för optimistisk nu?

Allt bättre än de dryga 4 veckor det tog för blinx att hantera iPhone 4 är en succé

Ursprungligen av kafferast:

Ni som varit med tidigare. Hur lång tid har det tagit då från Borderlinx. Vet att det står 2-4 dagar på deras hemsida men har för mig att jag läste vid iPhone 5S att det tog ett dygn. Är jag för optimistisk nu?

Jag minns inte om min gick iväg samma dag eller om det var dagen efter. Men då kom den fram till Borderlinx tidigt på förmiddagen och jag kunde lösa ut den samma dag som den kom in till Boderlinx. För en bekant så tog det en dag extra.

Ursprungligen av everlast:

Äntligen PREPARING FOR DISPATCH!!

Samma här, har leveranstid 29/9-2/10.
Vilken leveranstid har du?

När jag beställde iPhone 4, så tog det 2 dagar från borderlinx, gick iväg samma dag som jag betalade in. vilket tycker jag är bra

  • Medlem
  • Riga
  • 2014-09-17 19:35

Nu är statusen DISPATCHED!!!

nu har min status ändrats till "Dispatched" Hur är det med eran status?

Samma här ? DISPATCHED

Grattis alla som fått sin lur skickad.

Hur länge var er order på status: Preparing for...???

Dispatched här med, har i princip varit i preparing sen i fredags när jag beställde den.

  • Medlem
  • Köpenhamn
  • 2014-09-17 20:27

iPhone 6 HK import!

Ursprungligen av westerlu77:

Det börja trappas upp nu när man vet att det blir event snart. Antar att det är fler som är sugna på UK- iphone via Borderlinx när iPhone 6 kommer. Eller?

Jag är i HK just nu har lyckats boka några enheter får se i mrgn hur många det blir. Spännande!

Någon mer som har "Status Shipment dispatched" hos Apple och får meddelandet "UPS could not locate the shipment details for your request. Please verify your information and try again later." om man klistrar in det på UPS UKs websida?

Ursprungligen av Brynge:

Någon mer som har "Status Shipment dispatched" hos Apple och får meddelandet "UPS could not locate the shipment details for your request. Please verify your information and try again later." om man klistrar in det på UPS UKs websida?

Det tar tid innan den dyker upp. Ta det lugnt, den kommer

Ursprungligen av BlackSmp:

Det tar tid innan den dyker upp. Ta det lugnt, den kommer

OK. Känner mig som världens nörd...

Ursprungligen av Brynge:

OK. Känner mig som världens nörd...

Been there, done that, felt that

Ursprungligen av berntsson81:

Samma här, har leveranstid 29/9-2/10.
Vilken leveranstid har du?

Mkt mening att beställa från UK när man får sin telefon efter de som köper den i Sverige ?

Tex beställer inatt på Telia, hämtar den i butik på Fredagen! Olåst och med el utan Abb

Får min i övermorgon dock hade aldrig stått ut att vänta

Såg att vissa telefoner skickades med ups och andra med UKmail. Vad skickades era med? Min är uk mail.

Ursprungligen av @ndreas:

Mkt mening att beställa från UK när man får sin telefon efter de som köper den i Sverige ?

Tex beställer inatt på Telia, hämtar den i butik på Fredagen! Olåst och med el utan Abb

Får min i övermorgon dock hade aldrig stått ut att vänta

Så du säger att det är ovärt att försöka beställa sin telefon på ett sätt så man får den tidigare eftersom du kan beställa från Telia inatt och få den om en vecka, och sen avslutar du med att du får din i övermorgon? Vad är då skillnaden? Vi utbyttjar borderlinx och du utnyttjar en kontakt hos ngn operatör, låter som exakt samma sak som vad vi gör fast vi beställer iaf ur samma pool som alla andra och inte går bakvägar för att få våra grejer.

Dessutom har vi det lilla faktumet att Telia lär nog inte ha en stor pott telefoner tilldelade och jag tror nog att deras site är betydligt sämre rustad för att hantera anstormingen av folk under natten.

Ursprungligen av simulacra:

Så du säger att det är ovärt att försöka beställa sin telefon på ett sätt så man får den tidigare eftersom du kan beställa från Telia inatt och få den om en vecka, och sen avskutar du med att du får din i övermorgon? Vad är då skillnaden? Vi utbyttjar borderlinx och du utnyttjar en kontakt hos ngn operatör, låter som exakt samma sak som vad vi gör fast vi beställer iaf ur samma pool som alla andra och inte går bakvägar för att få våra grejer.

Dessutom har vi det lilla faktumet att Telia lär nog inte ha en stor pott telefoner tilldelade och jag tror nog att deras site är betydligt sämre rustad för att hantera anstormingen av folk under natten.

Ja om man får ett lev datum 29/9-10/2 tycker jag det är ganska roligt!
Jag har ingen operatör som fixar undan någon

Tror nog Telia får tillräckligt många för att kunna tillfredsställa de flesta.

Ursprungligen av Trigger`:

Såg att vissa telefoner skickades med ups och andra med UKmail. Vad skickades era med? Min är uk mail.

Min går igenom UPS, ingen trackinginfo än förutom att följesedeln mottagits.

Min gick från Processing till dispatched under dagen

Ursprungligen av skinza:

Min gick från Processing till dispatched under dagen

Min med, men har inget leveransdatum ännu...

Ursprungligen av simulacra:

Min går igenom UPS, ingen trackinginfo än förutom att följesedeln mottagits.

Har du fått något leveransdatum?

Ursprungligen av everlast:

Har du fått något leveransdatum?

Imorgon! Kan se det när jag spårar försändelsen

Leverans imorgon 19/9!

Ursprungligen av skinza:

Imorgon! Kan se det när jag spårar försändelsen

Skeppas din med Syncreon?

Ursprungligen av everlast:

Skeppas din med Syncreon?

Jepp!

Ursprungligen av everlast:

Har du fått något leveransdatum?

Mitt leveransdatum har alltid varit den 19:e, och den har i princip legat som prepared fram tills igår.

Hur spårar man sitt paket på Syncreons sida?

Ursprungligen av westerlu77:

Det börja trappas upp nu när man vet att det blir event snart. Antar att det är fler som är sugna på UK- iphone via Borderlinx när iPhone 6 kommer. Eller?

Nu funkar syncreons spårning.
Hur ser eran leveransadress ut på deras sida?

Se min bifogad, där finns ej Borderlinx + mitt podnr med...

Bevaka tråden