Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple börjar sälja Icloud med nya priser

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu går det att köpa på sig mer utrymme i Icloud till de lägre priser som Apple berättat om sedan tidigare.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Växjö
  • 2014-09-11 15:24

"Din plan har uppgraderats från totalt 15 GB lagring för 150,00 kr om året till 20 GB för endast 95,00 kr om året."

De kanske borde erbjuda en Premiumtjänst med krav på komplext lösenord samt bruteforceskydd?

  • Medlem
  • 2014-09-11 15:31

Så, nu har jag 20GB istället för 5GB, 9:-/månad är ju ingenting

Välkommen tillbaka iCloud-backup

Ja där fick du till den.

Ursprungligen av Allexz:

De kanske borde erbjuda en Premiumtjänst med krav på komplext lösenord samt bruteforceskydd?

Blev 200GB för 35:-/Månaden.

Ursprungligen av Valin:

"Din plan har uppgraderats från totalt 15 GB lagring för 150,00 kr om året till 20 GB för endast 95,00 kr om året."

När jag tittar i telefonen så står det att min nuvarande plan är denna (20GB 95 kr/år) men samtidigt så står det totalt utrymme är 15GB. Har ni fått någon uppdatering?

På min står det totalt 20 GB. Kollar i Settings på min iPad.

Tack!

Jag ger dem någon dag till och frågar sedan kundtjänst

Ytterligare en molntjänst . Ytterligare en anledning att nöja sig med 16GB på nästa iPhone.

Fast jag fattar inte hur det funkar. Dropbox har ju en symbol i finder som man kan dra och släppa dokument till. Men hur för jag över dokument till iCloud drive?

Hej,

Exakt samma sätt som dropbox. På Yosemite finns drive i finder! Antar det kommer till mavericks senare.

Ursprungligen av Ulf Boström:

Fast jag fattar inte hur det funkar. Dropbox har ju en symbol i finder som man kan dra och släppa dokument till. Men hur för jag över dokument till iCloud drive?

Ursprungligen av _empty:

Hej,

Exakt samma sätt som dropbox. På Yosemite finns drive i finder! Antar det kommer till mavericks senare.

Fast nu har jag Maverick och ingen drive i finder, så hur gör jag?

Som han skrev så kommer inte iCloud Drive än. Kanske nästa vecka, i samband med iOS 8?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-09-11 23:31

Intressant att det är dyrare med 1TB lagring än 2 x 500 GB. Ytterst märkligt.

Ursprungligen av adress@mac:

Ytterligare en molntjänst . Ytterligare en anledning att nöja sig med 16GB på nästa iPhone.

Ja, om man har obegränsad datamängd i sin operatörs dataplan.

  • Medlem
  • Skånes sydkust
  • 2014-09-12 09:52
Ursprungligen av Redaktionen:

Nu går det att köpa på sig mer utrymme i Icloud till de lägre priser som Apple berättat om sedan tidigare.

Läs hela artikeln här

Jag blev krediterad 24 kr för min 15 GB, eftersom den kommer att bli uppgraderad till 20 GB för lägre kostnad och jag hade 5 månade kvar på min prenumeration.

1
Bevaka tråden