Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

www.99kronor.com?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Gällivare
  • 2003-08-07 22:25

Kan detta stämma, prissättningen påminner nästan om mobilimport.se :eek:

Citat:

Skrevs ursprungligen av iBjorn
Kan detta stämma, prissättningen påminner nästan om mobilimport.se :eek:

är säkert inte omöjligt att du kan få det till det priset, men frågan med hostingföretag är ju egentligen mer hur pålitliga dom är, samt hur tillpass vaken/kunnig/responsiv deras support är.

Du har ju web10-banner blinkande här ovan. :rolleyes:

Jag rekommenderar www.aleborg.se

Man ska förstås hänga mest på 99mac men i detta fall så rekommenderar jag ett annat forum. Om du vill läsa mer om 99kronor (inklusive inlägg från dom själva) så kolla in webforums diskussioner om sånt:

http://www.webforum.nu/forumdisplay.php?s=&forumid=20

Gör en sökning på 99kronor.com eller nåt sånt där och du ska se att du hittar ett antal trådar.

På webforum så rekommenderar typ alla Aleborg... (Fast jag har numera skaffat Aleborg åt en kund och det fungerar bra, men det är ju lite en annan kategori än 99kronor.)

  • Medlem
  • Skänninge
  • 2003-08-08 10:00

Jag kör med 99kronor av ren och skär snålhet.:p

Det funkar bra. Det har varit lite stabilitetsproblem, men de ska ha fixat det nu i veckan.

Supporten har jag inte haft så mycket kontakt med, men de har varit snabba när jag undrat över något. Kunnighet kan jag inte utttala mig om då min egen kunskap på området inte är så värst stor...

  • Medlem
  • International user
  • 2003-08-08 10:29

Skall byta hotell snart och Aleborg verkar ok.

Hur fungerar det med smtp-server på aleborg? Tillhandahåller de det och vad finns det för spärrar/login när man kommer utifrån?

Ngn som vet hur det funkar om man överskrider antal MB, studsar email eller ökas lagringsplats/pris automatiskt?

(Reser mkt och vill slippa ändra server hela tiden...)

  • Medlem
  • 2003-08-08 13:53

Själv så fixa jag via www.cliche.se Känns som att de har ett bättre pris.. Hittills är jag mycket nöjd, trots att det var vid en första anblick sparsamt med info på hemsidan, har jag fått utmärkt support/info via mail och telefon.

Vi ligger hos TBA media (www.internet.se) fungerar klockrent, och bra support med snabb hjälp.

Vi valde Alpha paketet och det fungerar bra.

10st E-postkonton @motif.se
Antiviruskontroll
10 Domännamn
Webbmail & IMAO
404-errorsida
FTP-access
ASP-Komponenter
Microsoft ASP
Gratis byta av webbhotell
Accessdatabas
50Mb lagringsutrymme
Analys statistik
FrontPage

Finns säkert många andra (kanske bättre) jag vet inte, det här fungerar iallfall för oss, men hittar man billigare som funkar är det ju bara bra.

1
Bevaka tråden