Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fungerande Iphone 6 visas upp i video

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ett videoklipp på Youtube sägs visa upp en fullt fungerande Iphone 6. Filmen tycks bekräfta många av förhandsryktena om den nya telefonen.

Läs hela artikeln här

Detta visar ju tydligt ännu en gång hur vilda västern Kina är Lagar är bara viktiga för vissa brott...och absolut nedprioriterade om offret är utlänning.
Om denna iPhone är äkta - vilket den nog är - så är det definitivt stöldgods. Om inte - om den som fått (låna) luren (för utvärdering etc?) har låtit en polare dema den i en video (kanske är ägaren/lånaren den som sitter och hostar i bakgrunden så har hen brutit mot ett avtal med Apple och är finansiellt körd för hela livet om hen åkte fast. Men lagen om indutrispionage kan också tas in - fängelse.
Föreställ er att det var en amerikan som demade luren - inspelat i USA. Eller en svensk i Sverige.
Kina är Wild West så länge man inte håller på med politik

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2014-09-08 16:21

Visst, olagligt i vilket fall som helst, men jag tänker mer att.... om det är så här den kommer att se ut, så är det ingen större chans att jag köper.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2014-09-08 16:34

Bara jag som blir åksjuk av videon?

Jo, det är det fulaste sedan 3G. Men jag tror att när man håller den i handen - och den minst fula av konkurenternas i andra handen - så kommer man att märka att Apple fortfarande lirar i egen division :-).

Ursprungligen av homesick:

Visst, olagligt i vilket fall som helst, men jag tänker mer att.... om det är så här den kommer att se ut, så är det ingen större chans att jag köper.

Nu tyder ju verkligen allt på att detta är hur nästa iPhone kommer att se ut. Jag kan bara inte tro att det är sant. Halva grejen med att köpa iPhone är ju just den överlägsna designen och kvalitetskänslan. Om telefonen har den där grovhuggna, utstickande kameran så är det ju katastrof. Och nästan än värre är dessa allt annat än diskreta och harmoniserande linjer på baksidan. Det ser ärligt talat ut som ett hemmabygge/prototyp och jag kan som sagt bara inte tro på att Ive skulle skriva under på det här.

Och, nej, jag har inte klagat på utseendet inför varje ny version av iPhone för att sedan bli nöjd när jag håller den i handen. Jag har älskat alla iPhone-utgåvor redan under leaks. Nej, jag kommer inte vänja mig vid de fula strecken efter ett tag. Och nej, jag kommer inte förvara den i ett skal som "99%" av alla iPhone-användare. Jag har aldrig haft skal, kommer aldrig att ha, och dessutom är det absurt att behöva gömma en iPhone för att dölja en ful design. Så, bespara mig dessa motargument. Om iPhone ser ut som i denna video så är det den första rent av fula iPhone som släppts. I MINA ögon, oavsett vad andra kan tänkas tycka.

I desperation fantiserar jag om att detta är regisserat av Apple - man har medvetet läckt en ful iPhone för att i morgon istället presentera en som vanligt urvacker iPhone :-).

Dags att förbereda er? Några överlevnadstips här.

Ursprungligen av Demiurgen:

I desperation fantiserar jag om att detta är regisserat av Apple - man har medvetet läckt en ful iPhone för att i morgon istället presentera en som vanligt urvacker iPhone :-).

Oj, vad jag hoppas på det! Eller på att det är en kinesisk kopia av tidigare ej skådad kvalitet. Det måste vara någoting sånt. Det bara måste.

Det verkar vara Touchoshima skärm, det är nog bra.
På 5:28 säger han nigganigga, det undrar jag vad han menar med.
Bättre kamera, bra.
Större skärm, bra.

1
Bevaka tråden