Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

VMware Fusion släpps i ny version

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Veckor efter att konkurrenten Parallels Desktop lanserat en uppgradering kommer nu en uppdaterad version av VMware Fusion.

Läs hela artikeln här

Ursprungligen av Redaktionen:

Veckor efter att konkurrenten Parallels Desktop lanserat en uppgradering kommer nu en uppdaterad version av VMware Fusion.

Läs hela artikeln här

De nya funktionerna i Fusion Pro är trevliga, t.ex.:

Hantera maskiner på vSphere, ESXi och Workstation
Flytta maskiner till/från vSphere, ESXi och Workstation
OVF-export
Länkade kloner
Tidsbegränsade virtuella maskiner

http://www.vmware.com/eu/products/fusion-pro/...

Så då är frågan vilken är bäst/föredrar ni?

Misstänker att dom inte däremot har fått ett bättre stöd för att känna av grafik kretsar dessvärre. Det är det enda som stör mig med Vmware.

Ursprungligen av Stefan Willard:

Misstänker att dom inte däremot har fått ett bättre stöd för att känna av grafik kretsar dessvärre. Det är det enda som stör mig med Vmware.

Utveckla.

Ursprungligen av Chaosstar:

Utveckla.

Att det iaf fram till version 6,0,4 fullständigt saknar stöd för dedikerade grafikkort och därmed per automatik allt över dx9 typ.

  • Medlem
  • Finspång
  • 2014-09-04 19:47
Ursprungligen av Stefan Willard:

Misstänker att dom inte däremot har fått ett bättre stöd för att känna av grafik kretsar dessvärre. Det är det enda som stör mig med Vmware.

Låter dock som att dom tagit tag i det nu iaf:

Citat:

Dual GPU Optimization
For MacBook Pros with a discrete and an integrated GPU, Fusion 7 Pro lets you choose which GPU you would like to use for 3D applications. Selecting the integrated GPU will result in longer battery life, while selecting the discrete GPU will give you the best performance for 3D applications in a virtual machine. By default, Fusion 7 Pro will use the discrete GPU for 3D applications only and will automatically switch between the two GPUs to give you the best performance while least impacting your battery life.

Sjysst då kan jag faktiskt tänka mig att uppgradera till version 7.

1
Bevaka tråden