Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Numbers uppdaterades inte korrekt

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2014-08-28 15:08

Kollade om det fanns några uppdateringar i App Store härom dagen. Det fanns 4 stycken, däribland Numbers.
Under tiden de laddades ner avbröts det helt plötsligt, för att sedan försvinna. Det finns alltså inga uppdateringar kvar.
Nu går inte Numbers att starta längre, det är en sån "progress bar" och dubbelklickar jag står det att det inte kan öppnas medans det uppdateras. Vilket det inte gör...

Kör 10.9.4 på en rMBP 15"

Provat att starta om datorn?

Fick det där också - på just Numbers (!). Startade om datorn och sedan gick det bra..eller om jag loggade ut och sedan in på AppStore...minns inte.

  • Medlem
  • 2014-08-28 16:18

Startade om datorn. Samma "Progress bar", men den här gången öppnades App Store och började ladda ner uppdateringen. Numbers går att öppna trots att Baren är kvar. iMovie håller nu på att uppdateras. Det flår bli en till omstart när den är färdig.

EDIT: Efter att uppdateringarna verkade ha laddats ner startade jag om ännu en gång. Barsen är borta och allt funkar. Tackar för tipset.

Senast redigerat 2014-08-28 16:38
  • Medlem
  • 2014-08-29 21:11

Hej igen.

Nu är jag tillbaka på ruta ett...
När jag klickar på iMovie eller Numbers så kommer jag till App Store. Där säger den att det inte finns några uppdateringar.

Vad göra?

1
Bevaka tråden