Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nån som testat Adaro bokföringsprogram

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Skall köpa ett bokföringsprogram för en nystartad liten egen firma. Har tittat på iOrdning, som verkar bra men kanske lit overkill för mina behov. Hittade så ett program som heter Adaro. Finns det nån som testat det?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2014-08-22 09:48

Har inte testat det du nämner men kan rekommendera Fortnox. Smidigt att det är webbaserat och kostar under hundralappen i månaden.

  • Medlem
  • Gnesta
  • 2014-08-22 19:21

Det är bra program som är lätt att förstå.

Ursprungligen av kladda:

Har inte testat det du nämner men kan rekommendera Fortnox. Smidigt att det är webbaserat och kostar under hundralappen i månaden.

Använder själv Fortnox. Rekommenderas.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2014-08-25 08:41

Jag kör iOrdning själv, och har en väldigt liten firma (jag själv)

Om man har väldigt liten omsättning tycker jag det är bättre att köpa, har kört på samma version i ett par år nu. Kollade på lite olika molnlösningar för bokföringen och jag tyckte det blev för dyrt att betala varje månad!

Sen om det är overkill vet jag inte, tycker det funkar ganska bra!

Tack, nu har jag bestämt mig

Ursprungligen av raubas:

Jag kör iOrdning själv, och har en väldigt liten firma (jag själv)

Om man har väldigt liten omsättning tycker jag det är bättre att köpa, har kört på samma version i ett par år nu. Kollade på lite olika molnlösningar för bokföringen och jag tyckte det blev för dyrt att betala varje månad!

Sen om det är overkill vet jag inte, tycker det funkar ganska bra!

Tack

jag har nu vägt de olika alternativen och din rekommendation var den tippade över valet till iOrdnings favör. Jag tog ned gratisversioner av några olika inklusie Adaro, men även om iOrdning var lite dyrare och snudd på "overkill" så verkar det bäst.

Tack alla ni som tipsat.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2014-08-26 07:58
Ursprungligen av Crister:

Tack

jag har nu vägt de olika alternativen och din rekommendation var den tippade över valet till iOrdnings favör. Jag tog ned gratisversioner av några olika inklusie Adaro, men även om iOrdning var lite dyrare och snudd på "overkill" så verkar det bäst.

Tack alla ni som tipsat.

Och inte nog med att man måste välja program, sen måste man dessutom bokföra. Problemen tar aldrig slut!

1
Bevaka tråden