Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

1password för IOS 8 och Yosemite gratis för nuvarande användare

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Agilebits meddelar att de nya versionerna av lösenordshanteraren 1password för IOS 8 och OS X Yosemite kommer att vara gratis för befintliga användare.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Bästkusten
  • 2014-08-11 11:34

Ser verkligen fram emot denna funktion i IOS.
Att surfa i deras app är ingen vidare upplevelse.

  • Medlem
  • 2014-08-11 12:01

Underbara nyheter. 1Password i kombination med Touch-ID kommer ju bli oslagbart.

Detta har man väntat på. Hoppas det är så enkelt som han visar.

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2014-08-11 19:02

Det som kanske är lite oklart i videon är att för att man ska kunna logga in med fingeravtrycket och 1password så måste appen ha stöd för just 1password.

Det kommer alltså INTE att gå per automatik med samtliga program.

För sajter däremot kommer det att fungera på ungefär samma sätt som på Safari på datorn.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2014-08-12 16:33

Jag hoppas att dom lyckas lösa iCloud Drive syncen också så att man slipper Dropbox.

  • Medlem
  • Bästkusten
  • 2014-08-12 16:59
Ursprungligen av aeus:

Jag hoppas att dom lyckas lösa iCloud Drive syncen också så att man slipper Dropbox.

Jag synkar till iCloud på alla mina enheter utan problem. Men det är klart. Jag kör inga betavarianter.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2014-08-12 18:58
Ursprungligen av The Cat:

Jag synkar till iCloud på alla mina enheter utan problem. Men det är klart. Jag kör inga betavarianter.

Det är inte syncen i sig som är problem utan det är iCloud i Windows som ställer till det.
Det finns ingen iCloud mjukvara för att synka databasen för Windows just nu men i och med iCloud Drive så kommer det förhoppningsvis att lösa sig då den släpps för både Win/Mac.

  • Medlem
  • Bästkusten
  • 2014-08-12 20:31
Ursprungligen av aeus:

Det är inte syncen i sig som är problem utan det är iCloud i Windows som ställer till det.
Det finns ingen iCloud mjukvara för att synka databasen för Windows just nu men i och med iCloud Drive så kommer det förhoppningsvis att lösa sig då den släpps för både Win/Mac.

Då förstår jag ditt problem. Framgick inte av ditt tidigare inlägg att du använde windows.

1
Bevaka tråden