Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilsen själ

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

PowerMac G3 400MHz blådåre. 8 lax inkl skärm.

http://www2.blocket.se/view/1373028.htm?l=0

Ett kap...

*suck*

inte undra på att man köper nya grejjer istället direkt från Apple Store...

/D

Jag har god lust att ringa upp den där killen och prata lite med honom.... Skulle vara kul att höra hur han förklarar det priset

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-08-03 08:10
Citat:

möjligheter till att göra datorn kraftfull,
alltså bygga vidare finns.

yeeeaahh:D

Sjuk människa

Då var en sån här meningslös mupptråd igång igen då. Varför bryr ni er ens, det är ju inte erat problem?

Låt säljarna vara ifred och sköta sina affärer själva. Ingen betalar ju såna priser och gör man det får man skylla sig själv. Lite koll måste man ha.

Det är roligt att skratta åt andras dumhet/okunskap/desperation.

En PowerMac G4 400MHz i standardkonfig (nästan) för 15000:- är otroligt roligt när en ny G4 1GHz kostar 11000:-

Om någon betalar 15 kkr är det dock bara tragiskt.

Citat:

Skrevs ursprungligen av David Molarin
Det är roligt att skratta åt andras dumhet/okunskap/desperation.

En PowerMac G4 400MHz i standardkonfig (nästan) för 15000:- är otroligt roligt när en ny G4 1GHz kostar 11000:-

Om någon betalar 15 kkr är det dock bara tragiskt.

Jo så långt håller jag med. Men chansen att nån ska få ut det är ju i stort sett lika med noll så varför bry sig? Låt folk sköta sitt eget.

Istället borde man reagera över annonser för datorer som sen inte verkar finnas när man mailar. Man får intrycket att de bara är där för att sänka priserna på begagnat. Det är fler än jag som har det intrycket.

Eller när nån försöker sälja en dator som ännu inte börjat levereras. Det kan man ju tycka att mactorgets personal borde reagera på. Särskilt när mailadressen inte finns och man måste ha en giltig mail för att lägga in en annons.....Hur nu det går till.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Rickard A

Eller när nån försöker sälja en dator som ännu inte börjat levereras. Det kan man ju tycka att mactorgets personal borde reagera på. Särskilt när mailadressen inte finns och man måste ha en giltig mail för att lägga in en annons.....Hur nu det går till.

Där får jag nog ta på mej ansvaret. vill minnas att jag petade ut den där G5an manuellt... hmm.. fy mej

Citat:

Skrevs ursprungligen av David Molarin
Det är roligt att skratta åt andras dumhet/okunskap/desperation.

En PowerMac G4 400MHz i standardkonfig (nästan) för 15000:- är otroligt roligt när en ny G4 1GHz kostar 11000:-

Om någon betalar 15 kkr är det dock bara tragiskt.

Det var nog den sjukaste mac-annonsen jag sett på länge. Borde vara kriminellt att begära så mycket...

//fredrik

  • Medlem
  • 2003-08-10 01:40
Citat:

Skrevs ursprungligen av .: fredrik :.
Det var nog den sjukaste mac-annonsen jag sett på länge. Borde vara kriminellt att begära så mycket...

//fredrik

detta är däremot ett riktigt kap:-) hoppas den inte är såld....

http://www2.blocket.se/view/1314604.htm?l=0

  • Medlem
  • 2003-08-10 02:07

Den är känns också som ett riktigt bra köp med tanke på att man nästan får en Dual 1.25 Ghz PM för samma pris.

http://www2.blocket.se/view/1388141.htm?l=0

För Er som inte orkar klicka på länken.

PowerPC G4 400 MHz Processor
15.000 kr

  • Medlem
  • 2003-08-10 02:12

Det är bäst man passar sig för att annonsera ut Macar på blocket nu, till överpris

risk att bli häng här:D

1
Bevaka tråden