Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Iphone 6 börjar säljas 14 oktober

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Obekräftade uppgifter anger att Apples nya Iphone presenteras med ett event den 16 september för att börja säljas en månad senare, den 14 oktober.

Läs hela artikeln här

Tja, det är rätt tidshorizont. Vi får väl vänta på vad Dalrymple säger

  • Medlem
  • 2014-07-31 23:14
Ursprungligen av BlackSmp:

Tja, det är rätt tidshorizont. Vi får väl vänta på vad Dalrymple säger

Ja. Antingen ett "Yep" eller ett "Nope" i sann Dalrymplisk anda.

  • Medlem
  • Skånes sydkust
  • 2014-08-04 13:17

Bara att hoppas att min 4S håller tills dess... Börjar sjunga på sista versen.

Vad jag förstår så brukar det inte räcka till alla så det är först i kvarn? Jag har hittills inte deltagit i denna hysteri-uppståndelse som uppstår för att köpa senaste iPhone modell. Dock ska jag försöka hänga med denna gång pga stort behov att ny iPhone. Man kanske kan redan nu kan anmäla sitt intresse/ställa sig i kööööö?

Ursprungligen av calinou:

Vad jag förstår så brukar det inte räcka till alla så det är först i kvarn? Jag har hittills inte deltagit i denna hysteri-uppståndelse som uppstår för att köpa senaste iPhone modell. Dock ska jag försöka hänga med denna gång pga stort behov att ny iPhone. Man kanske kan redan nu kan anmäla sitt intresse/ställa sig i kööööö?

Om det blir någon kö så kommer återförsäljarna att meddela detta.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-08-05 15:25
Ursprungligen av calinou:

Vad jag förstår så brukar det inte räcka till alla så det är först i kvarn? Jag har hittills inte deltagit i denna hysteri-uppståndelse som uppstår för att köpa senaste iPhone modell. Dock ska jag försöka hänga med denna gång pga stort behov att ny iPhone. Man kanske kan redan nu kan anmäla sitt intresse/ställa sig i kööööö?

Nej det gäller att sitta vid datorn och vara beredd på att klicka på köpknappen 24:00 vid lanseringsdagen.

Ursprungligen av lappen71:

Nej det gäller att sitta vid datorn och vara beredd på att klicka på köpknappen 24:00 vid lanseringsdagen.

Man lär bli påmind här på 99mac när det är dags att slå till.....
Vilken köpknapp? jag tänkte köpa min på telia eftersom jag har mitt abonnemang där.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-08-05 15:57
Ursprungligen av calinou:

Man lär bli påmind här på 99mac när det är dags att slå till.....
Vilken köpknapp? jag tänkte köpa min på telia eftersom jag har mitt abonnemang där.

På webbsidan naturligtvis

1
Bevaka tråden