Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

7 Mac-spel för det svenska sommarvädret

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När resten av den svenska sommaren riskerar att regna bort tipsar 99mac om ett urval riktiga storspel från Mac App Store som får dig att glömma det dåliga vädret.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-08-02 12:10

Bra tips. Kan man få en liten hint om hur mycket som är skjuta/pangpang gentemot problemlösning i Tomb Raider och Deus Ex?

Visar pekaren mer på problemlösning än action så är jag såld.

  • Medlem
  • Karlshamn
  • 2014-08-02 12:28

Ja vi har ju haft så otroligt dåligt väder i sommar så man bara måste sitta inne och spela!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-08-02 18:21

Ett tips är att om man har tillgång till Windows genom Boot Camp är prestandan och upplevelsen där överlag, dessvärre, otroligt mycket bättre än genom OSX på samma hårdvara. Man kan även ofta få tag på spelen billigare.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-08-02 18:23
Ursprungligen av Kajan:

Bra tips. Kan man få en liten hint om hur mycket som är skjuta/pangpang gentemot problemlösning i Tomb Raider och Deus Ex?

Visar pekaren mer på problemlösning än action så är jag såld.

Tomb Raider är en bra blandning av utforskning, story, action och problem / pussel-lösning. Kan varmt rekommendera spelet. Dock skulle jag enligt min tidigare kommentar spela det genom Windows / Boot Camp om du kan. Prestandan är där avsevärt mycket bättre.

  • Medlem
  • Karlshamn
  • 2014-08-02 19:29
Ursprungligen av Kajan:

Bra tips. Kan man få en liten hint om hur mycket som är skjuta/pangpang gentemot problemlösning i Tomb Raider och Deus Ex?

Visar pekaren mer på problemlösning än action så är jag såld.

Har inte spelat Tomb Raider men Deus Ex går att spela utan att i princip skjuta något alls förutom vissa "bossar". Mycket bra spel enligt mig.

Deus Ex är så hemsk konsolportning att man gråter.

Jag blir aldrig nöjd när jag försöker spela det spelet med mus & keyboard.

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2014-08-06 10:40
1
Bevaka tråden