Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Diskutera WWDC 2014

Tråden skapades och har fått 278 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av acke:

Illa illa.

Klicka i "minska genomskinlighet" i systeminställningar, hjälpmedel, bildskärm. Det hjälper...

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2014-07-04 22:52
Ursprungligen av BlackSmp:

Klicka i "minska genomskinlighet" i systeminställningar, hjälpmedel, bildskärm. Det hjälper...

Låter som man måste använda handikappinställningarna för att göra denna version mindre användarfientlig..

  • Medlem
  • International user
  • 2014-07-04 23:01
Ursprungligen av mattiL:

Låter som man måste använda handikappinställningarna för att göra denna version mindre användarfientlig..

Vilket jag också har på min iphone. ipaden har jag vägrat uppdatera från ios 6.

Ursprungligen av mattiL:

Låter som man måste använda handikappinställningarna för att göra denna version mindre användarfientlig..

Nåja, de heter hjälpmedel/accessability och inte handikappinställningar oavsett hur ikonen ser ut

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-07-06 23:28
Ursprungligen av BlackSmp:

Klicka i "minska genomskinlighet" i systeminställningar, hjälpmedel, bildskärm. Det hjälper...

Tack, jag vet men ska man behöva. Jag tycker inte det.

Ursprungligen av acke:

Tack, jag vet men ska man behöva. Jag tycker inte det.

Det kan jag hålla med om - men vi får lov att anlända de hjälpmedel som finns tillgängliga

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-07-07 14:59

MacWorld.com tar upp många vettiga problem med Apple nya designval.
http://www.macworld.com/article/2450066/hands...

Många av deras kommenterar är i stort echon av vad jag rapporterat till Apple genom deras utvecklarfeedback. Summerat har man gått för långt / slimmat ner saker för mycket och kanske inte riktigt tänkt igenom varför saker som fönster har "huvuden". Andra design-aspekter som att centrera saker och gör dem överlag för minimalistiska är inte alltid optimal.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-07-07 23:07

10.10 DP3 är ute nu. iOS 8 beta 3 också.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-07-08 07:48
Ursprungligen av acke:

10.10 DP3 är ute nu. iOS 8 beta 3 också.

Det verkar inte vara så mycket nytt. Darkmode verkar officiellt finnas men det verkar inte göra om hela GUI:t, bara vissa delar vilket gör det hela se sjukt splittrat ut. Apple har fortfarande inte bestämt sig för hur 10.10 GUI:t generellt ska se ut. Program går höger > vänster vad gäller utseendet, konsekvensen finns inte.

Bevaka tråden