Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Krönika: Vi vill tappa hakan igen, Apple

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

På årets WWDC avslöjade Apple sin hand, och visade att de fortfarande brinner för att justera och utveckla sina operativsystem. Nu är det bara nya produkter som saknas.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2014-06-10 07:34

Börjar kännas som de kommit ut på kryssbogen efter ha seglat på undanvindarna sedan kapten Sparrow Jack föll överbord!

Lilla Kraken blir allt mer marginaliserad i dessa farvatten, Leve Cook å hans manskap.

Som chipnörd och en som utbildar mig till ingengör med planer på att läsa master inom chipdesign måste jag säga att det som fått mig att tappa hakan mest de senaste åren är Apples A-serie.

A7 är, som Anand Lal Shimpi på Anandtech utrrycker det, designad för att börja tävla med Intel Core. Den är SÅ mycket effektivare och har högre IPC än ngn annan CPU för mobiltelefoner. Jag tror Apple siktar på att en dag köra sina egna processorer i alla sina produkter.

Det här är otroligt imponerande av ett företag som för 4 år sedan inte hade egna chip.

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2014-06-10 08:49
Ursprungligen av hansfilipelo:

A7 är, som Anand Lal Shimpi på Anandtech utrrycker det, designad för att börja tävla med Intel Core.

Metal!

Cue grymt som helst, blir som kevlarsegel jämfört med canvas. Någon som inte tror Apple TV IV kommer spela skiten av konsolgänget, iOS-enheterna av Drutten å Gena. Bobba Fett värre väntar hösten.

I watch your jaws drop, som dom säger i den oändliga loppen.

1
Bevaka tråden