Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes - går inte byta lösenord..?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-06-07 15:08

Hustruns iTunes strular. Hennes lösenord har slutat fungera. Enligt henne har hon inte bytt någon gång. Men nu fungerar det inte. När vi då hamnar i läget där vi får förslaget att återställa lösenordet så trycker vi på acceptera. Men det kommer inget mejl till hennes mejl. Hon/vi har försökt flera gånger men inget mejl dyker upp. Hon försökte igår och idag. Jag har kollat att det går att skickamejl till henne från mig. Det finns inget från Apple i skräpboxen. Någon som har en idé vad vi kan göra?

Har varit med om det där själv, ibland kommer inget mail. Prova igen eller bara vänta så kommer det nog till slut.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-06-07 16:49

Jag väntar till i morgon så får vi se...

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2014-06-07 18:43

Det är ingen risk att hon bytt email, men inte ändrat hos Apple?
Min fru trasslar lite med en massa email-konton..

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2014-06-07 20:12

Har hon haft ett säkert lösenord på sin mail? Vilken mail? Låter nästan som om kontot blivit kapat.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-06-07 21:32
Ursprungligen av reboot81:

Har hon haft ett säkert lösenord på sin mail? Vilken mail? Låter nästan som om kontot blivit kapat.

Säkert lösenord i dess rätta bemärkelse har jag svårt att tro att hon använder... Hon har ett Yahoo-konto.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-06-07 21:33
Ursprungligen av mattiL:

Det är ingen risk att hon bytt email, men inte ändrat hos Apple?
Min fru trasslar lite med en massa email-konton..

Nä, samma sedan många år.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2014-06-08 20:29
1
Bevaka tråden