Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #54 – OS Tio Tio Tio

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

WWDC 2014 är över för denna gång och 99mac:s redaktörer gör ett nytt besök i studion för att sammanfatta alla nyheter och tankar.

Läs hela artikeln här

Så härligt att ni kommit igång med podcasten igen!

  • Medlem
  • ?
  • 2014-06-06 19:41

?Kul bild oxå... 99

Älskar den nya logon, Apple-klass! Fortsätt kör varje vecka så kommer ni få fler och fler lyssnare.

  • Medlem
  • 2014-06-07 13:46

Vem kläckte idéen till loggan? Riktigt snyggt och kreativt!

Ursprungligen av Dalle:

Vem kläckte idéen till loggan? Riktigt snyggt och kreativt!

Det är 99mac-medlemmen @manche som står bakom detta mästerverk. Vi är väldigt glada och tacksamma för hans bidrag. Ny hedersmedlem på redaktionen

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2014-06-09 13:56
Ursprungligen av Redaktionen:

WWDC 2014 är över för denna gång och 99mac:s redaktörer gör ett nytt besök i studion för att sammanfatta alla nyheter och tankar.

Läs hela artikeln här

Bara en fråga: Vad hände med snubben från Umeå som var med i podden? Tyckte han hade mycket bra att säga.
Med vänlig hälsning,
hans

Ursprungligen av ranger:

Bara en fråga: Vad hände med snubben från Umeå som var med i podden? Tyckte han hade mycket bra att säga.
Med vänlig hälsning,
hans

@Adrian B har paus från 99mac och arbetar med sitt egna företag. Lätt missat säkert, men vi pratade lite om det bland kommentarerna till förra avsnittet.

Ursprungligen av ranger:

Bara en fråga: Vad hände med snubben från Umeå som var med i podden? Tyckte han hade mycket bra att säga.

Kul att höra! Som Ida skrev jobbar jag med annat nu, driver sedan länge företag inom webbutveckling och ibland när man försöker göra flera olika saker samtidigt blir inget riktigt bra, så jag har släppt lite på järnkollen på Apple-världen och skrivandet just nu och koncentrerar mig på annat. Poddradio är dock rätt kul, kanhända det blir sådant i framtiden igen, vi får se!

1
Bevaka tråden