Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple direktsänder från WWDC på måndag

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Presentationen som inleder Apples utvecklarkonferens WWDC kommer att direktsändas på nätet för alla som vill se, men inte kommer att närvara på plats i San Francisco.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2014-05-28 18:15

Snart dags att ladda upp med popcorn och något att dricka.

Roligast blir det att läsa alla kommentarer från folk som blir så missnöjda och är övertygade om att Äpplet snart är genomruttet och redo att kastas

Typiskt att jobba kväll just då. Och tidig morgon dagen efter. :-/

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2014-05-28 20:22
Ursprungligen av Capeman:

Typiskt att jobba kväll just då. Och tidig morgon dagen efter. :-/

Samma här, men det blir ändå till att glutta via iPhonen i sängen framåt midnatt. Man somnar ju så gott till Tim Cooks precisa, välmodulerade stämma där han placerar varje stavelse med största eftertanke.

  • Medlem
  • 2014-05-28 21:28
Ursprungligen av IngoX:

Samma här, men det blir ändå till att glutta via iPhonen i sängen framåt midnatt. Man somnar ju så gott till Tim Cooks precisa, välmodulerade stämma där han placerar varje stavelse med största eftertanke.

Själv brukar jag somna tidigt när det visas en allt för lång film från någon Apple Store i Tjottahejti med applåderande äpplen och långa köer. Men sedan vaknar jag när det blir lite mer spännande.

Ny iMac med högre upplöst skärm vore inte fel.

  • Medlem
  • 2014-05-28 22:57
Ursprungligen av Perobous:

Ny iMac med högre upplöst skärm vore inte fel.

Besväras du av den låga upplösningen på de nuvarande iMacarna?

Ursprungligen av Ljung:

Besväras du av den låga upplösningen på de nuvarande iMacarna?

Besväras är inte riktigt rätt ord men nog så märks det att iMacens skärm inte är toppklass längre när jag jämför med min Retina MBP

1
Bevaka tråden