Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itunes startar inte

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,
Har uppdaterat itunes idag , version 11.2.1 samt även gjort programuppdatering av OS X version 10.9.3
Efter det så går inte iTunes att starta. Jag försöker öppna det och du hoppar ikonen bara några gånger men ingen öppning.
När jag går till iTunes i Finder under program så kan jag läsa i beskrivningen som finns i "visa"-läget att den är öppnad vid den tidpunkt som jag försökt öppna det.
Vad ska jag gör?
Har försökt att öppna det enligt ett gammalt tipps av Pochahontas som var att trycka på alt samtidigt som jag försöker öppna iTunes, men det funkar ej.
Har startat om datorn etc, men inget funkar för iTunes. Alla andra program öppnar korrekt.
Thomas

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2014-05-25 19:21

Prova att installera combo update för aktuell version. Se till att ha backup av din data!
http://support.apple.com/kb/DL1746

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-05-25 19:28

Inför och efter en uppdatering så är bra att köra skivkontroll för att rätta till problem.

Hej igen,
Tack för era goda råd men tyvärr hjälpte inget av dem för mig. Fortfarande samma situation dvs iTunes startar inte

Återställ från en backup och prova uppdatera igen.

Hej,
Det kom en ny uppdatering från App Store och jag tog ner den direkt och nu funkar det. var något med den första uppdateringen som inte var korrekt.
Tack för era insatser!

1
Bevaka tråden