Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inga Top Sites under Top Sites

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag är ny Macanvändare (Win 8 är ju oanvändbart) och har en undran.

Under fliken Top Sites visas inte de sidor jag besöker mest. De sidor jag besöker överlägset mest är Blocket, Hotmail, Avanza, DPreview, Amazon.co.uk, prisjakt "min bank" plus några till. Alla dessa lyser med sin frånvaro under fliken Top Sites. Skall det vara så? Beror det på att jag har genvägar till dessa? Det skulle vara bekvämare om de hamnade på Top Sites tycker jag.

Har en MacBook Air med OS X Mavericks.

  • Medlem
  • International user
  • 2014-05-23 13:29
Ursprungligen av NilsOscar2:

Hej!

Jag är ny Macanvändare (Win 8 är ju oanvändbart) och har en undran.

Under fliken Top Sites visas inte de sidor jag besöker mest. De sidor jag besöker överlägset mest är Blocket, Hotmail, Avanza, DPreview, Amazon.co.uk, prisjakt "min bank" plus några till. Alla dessa lyser med sin frånvaro under fliken Top Sites. Skall det vara så? Beror det på att jag har genvägar till dessa? Det skulle vara bekvämare om de hamnade på Top Sites tycker jag.

Har en MacBook Air med OS X Mavericks.

Samma problem har jag med chrome på min jobbdator med win7. Iaf där verkar det vara så att det är de siter du skriver in adressen för som räknas. Clickar man på självaste topsite ikonen verkar det inte räknas.

Ursprungligen av NilsOscar2:

Hej!

Jag är ny Macanvändare (Win 8 är ju oanvändbart) och har en undran.

Under fliken Top Sites visas inte de sidor jag besöker mest. De sidor jag besöker överlägset mest är Blocket, Hotmail, Avanza, DPreview, Amazon.co.uk, prisjakt "min bank" plus några till. Alla dessa lyser med sin frånvaro under fliken Top Sites. Skall det vara så? Beror det på att jag har genvägar till dessa? Det skulle vara bekvämare om de hamnade på Top Sites tycker jag.

Har en MacBook Air med OS X Mavericks.

Du får skriva in adresserna till dina favoritsajter i adressfältet några gånger istället för att använda bokmärken så kommer de att finnas under top sites.

Det beror, som jag misstänkte, på mina genvägar, eller bokmärken som det korrekta namnet är. Tack för ditt svar, jag fortsätter nog att använda bokmärkena i alla fall. Skulle man fråga Apple vad detta beror på misstänker jag att man får svaret att det är en feature

Testade att dra en site från adressfältet till det lilla rutmönstret. Vips och sidan sparades på Top Sites!

1
Bevaka tråden