Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Konstiga meddelanden i iTunes vid dockning

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har börjat få upp denna ruta vid jämna mellanrum i samband med att jag ansluter någon av mina i-enheter (ipod, iphone, ipad) till datorn m sladd. Visst var det en uppdatering av iTunes nyligen? Detta måste ha kommit med den för jag fick dem inte innan

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2014-05-23 19:19

Ligger det något i rutans påstående?

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-05-23 19:23

Varför har du engelskt iTunes?

Ursprungligen av lappen71:

Varför har du engelskt iTunes?

Brukar vara så om man kör engelska.

Ursprungligen av reboot81:

Ligger det något i rutans påstående?

Jag har bara ett apple ID men något som möjligen kan påverka detta, fast jag förstår inte hur, är att jag loggade in på Soundcloud m mitt FB login o valde där att prenumerera på Thomas Gyllings Mosquito podcast

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2014-05-24 13:16
Ursprungligen av Mymac4ever:

Jag har börjat få upp denna ruta vid jämna mellanrum i samband med att jag ansluter någon av mina i-enheter (ipod, iphone, ipad) till datorn m sladd. Visst var det en uppdatering av iTunes nyligen? Detta måste ha kommit med den för jag fick dem inte innan

Du är inte ensam om detta senaste dagarna.
Google är din vän
Lösningen är tydligen att i iTunes logga ur ditt applekonto och in igen.

Ursprungligen av lappen71:

Varför har du engelskt iTunes?

Vid sådan här felsökning kan det vara en fördel att ändra till engelska så får man korrekt översättning att googla på

Jag har iTunes samt resten av systemet på engelska just av det skälet som @IngoX skriver ovan - korrekt översättning gör det lättare att hitta lösningar när jag vill söka. Glömde dock att använda Google i detta fallet men 99mac går ju lika bra

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2014-05-24 20:05
Ursprungligen av Mymac4ever:

Jag har bara ett apple ID men något som möjligen kan påverka detta, fast jag förstår inte hur, är att jag loggade in på Soundcloud m mitt FB login o valde där att prenumerera på Thomas Gyllings Mosquito podcast

Kan inte påverka på något sätt. Men rätt tänkt - att försöka hitta orsaker även om de låter långsökta.

1
Bevaka tråden