Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Street View snurrar bara

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-05-18 17:25

Google maps street view bara snurrar(kartan snurrar runt, runt) för mig. Ibland dyker badbollen upp, ibland inte. Ibland slutar det snurra men startar snurra så fort jag försöker röra mig. Ibland slutar den inte snurra alls så jag får stänga fliken. Är detta någon känd bugg? Kan jag göra något. Har dykt upp idag.

Vilken webbläsare?
Vilken version av OS X?

Har du provat i en annan webbläsare?
Har du provat med en annan användare på datorn?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-05-18 22:09
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Vilken webbläsare?
Vilken version av OS X?

Har du provat i en annan webbläsare?
Har du provat med en annan användare på datorn?

Senaste av OS X och Safari. Nä, jag har bara provat i dessa.

Det är alltid bättre att ange versionsnummer, än att bara säga "senaste". En tråd kan hittas och användas långt fram i tiden, och då har man ingen aning om vilken version som faktiskt var "senaste" vid just den här tidpunkten.

Du menar alltså OS X 10.9.3, och Safari 7.0.3.

Återkom när du har provat en annan webbläsare, och/eller en annan användare.

Jag förmodar att du har provat något så enkelt som att starta om datorn. Annars kan du ju börja med det.

Senast redigerat 2014-05-19 07:49
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-05-19 22:45
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Det är alltid bättre att ange versionsnummer, än att bara säga "senaste". En tråd kan hittas och användas långt fram i tiden, och då har man ingen aning om vilken version som faktiskt var "senaste" vid just den här tidpunkten.

Du menar alltså OS X 10.9.3, och Safari 7.0.3.

Återkom när du har provat en annan webbläsare, och/eller en annan användare.

Jag förmodar att du har provat något så enkelt som att starta om datorn. Annars kan du ju börja med det.

Det där med att det ska synas i framtiden vilken version det handlar om har jag inte tänkt på. Tack för den upplysningen! Sedan sitter jag inte alltid med numren i huvudet och då blir det ett litet motstånd att leta upp det. Men ska bättra mig..:).

Jo, jag provad att stänga av utan förbättring. Men idag fungerar allt som vanligt...

Viken länk är det? Kan vara tillfälliga fel bara.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-05-19 23:34
Ursprungligen av keptang:

Viken länk är det? Kan vara tillfälliga fel bara.

Vad menar du med länk..?

Ursprungligen av xms67:

Vad menar du med länk..?

Till Google Street View, från din webbläsare.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-05-20 20:36
Ursprungligen av keptang:

Till Google Street View, från din webbläsare.

Jag gick direkt dit. Alltså via adressfönsteret -> google -> google maps. Men det fungerar nu.

1
Bevaka tråden