Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Samsung döper om terminal på Heathrow

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Uppdaterad: Terminal 5 på Heathrow i London kommer att byta namn till Terminal Samsung Galaxy S5 – men bara under två veckor som en del av en reklamkampanj.

Läs hela artikeln här

Ursprungligen av Redaktionen:

Terminal 5 på Heathrow i London kommer att byta namn till Terminal Samsung Galaxy S5 – men bara under två veckor som en del av en reklamkampanj.

Läs hela artikeln här

Också påstår man att Iphones framgångar bara beror på Apples marknadsföring...

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2014-05-17 00:26

Oavsett vilket företag som gör detta undrar jag verkligen om detta är ett bra drag, Jag tycker att ffa sportarenor som namnges efter företag precis som detta event känns väldigt konstruerat och inte leder till positiva associationer

  • Medlem
  • 2014-05-17 13:38
Ursprungligen av thomk:

Oavsett vilket företag som gör detta undrar jag verkligen om detta är ett bra drag, Jag tycker att ffa sportarenor som namnges efter företag precis som detta event känns väldigt konstruerat och inte leder till positiva associationer

Swedbank/Tele2/Löfbergs Lila Arena låter inte så illa, Samsung Arena skulle också funka (finns säkert en sån redan). De rullar lätt av tungan. Däremot låter Terminal Samsung Galaxy S5 sjukt forcerat.

Sen så går ju Terminal att tolka på fler än ett sätt på engelska...

Senast redigerat 2014-05-17 13:50
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-05-17 16:49
Ursprungligen av kabex:

Swedbank/Tele2/Löfbergs Lila Arena låter inte så illa, Samsung Arena skulle också funka (finns säkert en sån redan). De rullar lätt av tungan. Däremot låter Terminal Samsung Galaxy S5 sjukt forcerat.

Sen så går ju Terminal att tolka på fler än ett sätt på engelska...

Problemet är inte VAD de heter utan att de byter namn efter något år.

Ursprungligen av Redaktionen:

Terminal 5 på Heathrow i London kommer att byta namn till Terminal Samsung Galaxy S5 – men bara under två veckor som en del av en reklamkampanj.

Läs hela artikeln här

Fast samsung överdrev. De har "bara" köpt allt reklamutrymme på terminal 5. Den kommer fortfarande att kallas för terminal 5 även under reklamperioden

1
Bevaka tråden