Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Word - Verktygslådan har fastnat

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-05-15 12:21

Hej.

Använder Word 2011 version 14.0.0.

Mitt problem är att Verktygslådan har fastnat uppe till vänster på skärmen. Antagligen har jag kommit åt något kommando...

Hur får jag loss verktygslådan?

Tacksam för hjälp.

/

Ursprungligen av whoops:

Hej.

Använder Word 2011 version 14.0.0.

Mitt problem är att Verktygslådan har fastnat uppe till vänster på skärmen. Antagligen har jag kommit åt något kommando...

Hur får jag loss verktygslådan?

Tacksam för hjälp.

/

Kan inte du högerklicka uppe på verktygsfältet och sedan avmarkera det verktygsfältet du vill ha bort för att stänga av det?

Ursprungligen av whoops:

...Använder Word 2011 version 14.0.0.

Om du kör 14.0.0 så betyder det att du aldrig har uppdaterat din Office 2011. Det är inte bra.

Aktuell version är 14.4.1.

Installera alla tillgängliga uppdateringar, och om problemet kvarstår så får vi gå vidare i felsökningen sen.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-05-16 08:39

Tack för tipset!

Vilken version av OS X har du?

Om du aldrig har uppdaterat Office, så har du kanske inte uppdaterat OS X heller.

Så installera alla tillgängliga uppdateringar - både OS X och Office - så får vi se om problemet kvarstår.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Vilken version av OS X har du?

Om du aldrig har uppdaterat Office, så har du kanske inte uppdaterat OS X heller.

Så installera alla tillgängliga uppdateringar - både OS X och Office - så får vi se om problemet kvarstår.

Jag kom på själv att min MS office inte var uppdaterad eftersom man inte får påminnelser som med de andra program.

Ursprungligen av calinou:

...office inte var uppdaterad eftersom man inte får påminnelser som med andra program.

Man kan få påminnelser även för Office.

http://office.microsoft.com/en-us/mac-word-he...

1
Bevaka tråden