Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

IOS 8 ryktas kunna dela Ipad-skärmen mellan appar

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Att kunna dela Ipad-skärmen mellan två appar eller fönster är en av de mest efterfrågade funktionerna och kan bli verklighet när IOS 8 lanseras senare i höst.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2014-05-14 02:23

Låter som en användbar funktion. Tyvärr kommer den väll i traditionell Apple-anda bara gå att köra på allra senaste hårdvaran.

Jag trodde inte på det där men mark gurman brukar inte vara ute och cykla

På iPhonen har jag inget behov av att kunna ha öppet två appar samtidigt. Men på min iPad skulle jag väldigt gärna kunna använda två appar samtidigt. T.ex. när man ser på någon play-tjänst och får ett imessade eller mail som man vill svara på.

Vore toppen när man får en beställning via mail och ska knappa in den i ordersystemet. Att ha underlaget på halva skärmen medan man knappar in på andra halvan är guld värt.

Detta hade varit grymt! Det jag saknar mest är en native filhanterare. Vill ej bara kunna välja bilder/videos att skicka eller whatever.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-05-14 12:16

Man borde även kunna ha ett "mode" där man visa ex. en iPad-app och en iPhone-app side-by-side. Det skulle göras sig mycket bra i många fall, och formateringen av apparna är i stort sätt redan klara.

Ursprungligen av pmarriott:

Vore toppen när man får en beställning via mail och ska knappa in den i ordersystemet. Att ha underlaget på halva skärmen medan man knappar in på andra halvan är guld värt.

Jo, det måste erkännas att det finns fall då det vore smutt

1
Bevaka tråden