Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sommarens bästa/värsta låt?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som har lite tips på vad som kan tänkas bli sommarens stora hit samt sommarens stora plåga? En sommarplåga kommer sällan ensam så posta på vad ni tror

Medina - Se på mig nu. Hiss eller diss?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-05-13 13:49
Ursprungligen av Bellsing:

Någon som har lite tips på vad som kan tänkas bli sommarens stora hit samt sommarens stora plåga? En sommarplåga kommer sällan ensam så posta på vad ni tror

Att Avicii inte skulle hinna svänga ihop en catchy sommartune är nog en högoddsare men annars lutar det väl dessvärre åt

eller

Min nuvarande favorit kan nog tänkas plåga mig även i sommar.

Twin Twin – Moustasche (Spotify)

Fransoserna som kom sist med bara två poäng i eurovisionen? Nåja, bättre än att de kakbakande litauerna skall fastna i huvudet. Nästan lika illa som Den Vars Namn Man Inte Får Nämna...

Ursprungligen av johan_tanying:

Fransoserna som kom sist med bara två poäng i eurovisionen? Nåja, bättre än att de kakbakande litauerna skall fastna i huvudet. Nästan lika illa som Den Vars Namn Man Inte Får Nämna...

Det är ju helt obegripligt hur lite poäng de fick? Vem älskar inte mustascher och att dansa

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Det är ju helt obegripligt hur lite poäng de fick? Vem älskar inte mustascher och att dansa

Förstår inte heller att de fick så lite poäng. Bra melodi med rolig refräng. Vive la France!

Två poäng var två poäng mer än vad den förtjänade.

Ursprungligen av FreddeB:

Att Avicii inte skulle hinna svänga ihop en catchy sommartune är nog en högoddsare men annars lutar det väl dessvärre åt

eller

Av de två skulle jag säga Stallet! Den andra var ju mest bara jobbig.

Haha alltså den här låten har ju allt som en sommarplåga ska ha! Iaf om man ska gå på vad de skriver i metro.

Allt som spelas i P3

1
Bevaka tråden