Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad har du i din Iphone, Blacksmp?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Denna vecka kikar 99mac närmare på vår medlem Blacksmp:s Iphone som följer med honom från fickan i morgonrocken och genom hela dagen.

Läs hela artikeln här

Citat:

Copilot för att rädda äktenskapet när vi kör bil i Stockholm (detta är inget skämt – denna GPS app räddade definitivt vårt äktenskap när yngsta sonen flyttade ner till Stockholm...)

Känner igen det, GPS-appar är inte att underskatta!

Oerhört kul läsning! Jag använder själv Timing menu på min Mac för att hålla koll på vad dygnets alla timmar går åt då jag studerar på distans. Men jag har insett att jag skulle även behöva en liknande tjänst för min iPhone och iPad för att tidskonsumtionen ska bli riktig.

Jag hade ingen aning om att det fanns en app som man kunde hålla koll alla iOS prylar innan jag läste artikeln. Vet någon om det finns en app som man kan synka mellan sin Mac, iPhone och iPad och som hela tiden ligger i bakgrunden?

Bra initiativ med de här artiklarna! Kul läsning!

Håller helt med! Väldigt kul. Kör igenom allt, Dator, padda och telefon.

Känns bra när man kan göra skillnad i någons liv.

Citat:

Men för att gå tillbaka till tekniken, det som verkligen ändrade mitt tekniska liv – det var när jag övergav Sony Ericsson och köpte min Iphone 3G på premiärdagen. Efter det så har jag bytt modell varje premiärdag i Sverige utom senaste gången då jag beställde min 5S från Storbritannien (fick inspiration från Pmarriott).

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2014-05-12 18:24

Intressanta intervjuer, trevligt med eget material.

Black SMP på låsskärmen skulle visat den nionde så hade man trott den var "live".

Ursprungligen av jas:

Intressanta intervjuer, trevligt med eget material.