Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Provkör G5 på Inlife

Tråden skapades och har fått 39 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Huddinge, Sweden
  • 2003-07-01 21:25

Kom inte heller iväg idag, får väl göra ett nytt försök på torsdag.

Hoppas du mår bättre då Mondo65, vem vet, vi kanske ses... Krya på dig!

  • Medlem
  • Huddinge, Sweden
  • 2003-07-01 21:36

Nån som vet om VPC 6 var installerat på provmaskinen och hur bra/dåligt det isåfall fungerade?

Skulle vara kul om det rullade på... Men det blir förhoppningsvis riktigt bra fart på det när Panther kommer och VPC anpassas till 64 bitars... Eller vad tror ni?!

  • Oregistrerad
  • 2003-07-05 00:08

Neeeeeeeeeeej!! Jag missade det! *gråta*

  • Medlem
  • 2003-08-05 11:24

Tjoho, Soundtrack rockar!

Vi har precis installerat Soundtrack på en av våra burkar i butiken. Riktigt roligt med alla Loopar.. Alla 99:Are är välkomna att komma o provköra.

/inLife, Björn Sundberg

  • Oregistrerad
  • 2003-08-05 12:33
Citat:

Skrevs ursprungligen av bjorn
Tjoho, Soundtrack rockar!

Vi har precis installerat Soundtrack på en av våra burkar i butiken. Riktigt roligt med alla Loopar.. Alla 99:Are är välkomna att komma o provköra.

/inLife, Björn Sundberg

I'm there dude!

Citat:

Skrevs ursprungligen av Cihan
Nån som vet om VPC 6 var installerat på provmaskinen och hur bra/dåligt det isåfall fungerade?

Skulle vara kul om det rullade på... Men det blir förhoppningsvis riktigt bra fart på det när Panther kommer och VPC anpassas till 64 bitars... Eller vad tror ni?!

Det är Microsoft som står för VPC nuförtiden... :rolleyes:

Mycket intryck om hur den ser ut - och dessa kan sammanfattas med stor, tyst och snygg

men jag vill ha mer av bedömningar som nedan att den ligger i fas med 3Ghz P4...eller att den är dubbelt så snabb som dual 1.42 i Cleaner etc - då köper jag strax

Citat:

Skrevs ursprungligen av kitesurf
Ball maskin!

Lite trångt runt maskinen, men jag hann testa att köra en benchmark-scene i Lightwave på den......men skoj att se att den ändå ligger i fas med tiderna som 3Ghz P4 mm presterar.
Vore tufft om Newtek hade LW8 klart för 64bitar till i höst då G5'orna levereras

Och VÄLDIGT tyst

Jag vill inte klämma & se, jag vill ha mitt exemplar NU!!!!

Jag vill arbeta med den, inte beundra hur snygg den är, det är motorn i G5:an jag vill åt så man kan börja köra sina VST syntar utan hack.

Apple se till nu för f...n att skeppa datorerna som lovat!

Dålig stil att lansera nyheter som när dem släpps har blivit ifrånkörda av KK är det bra policy?

:::: W.a.i.t.i.n.g ::::

Citat:

Skrevs ursprungligen av motif

Dålig stil att lansera nyheter som när dem släpps har blivit ifrånkörda av KK är det bra policy?

:::: W.a.i.t.i.n.g ::::

Vad betyder KK?

Förlåt

Jag menar alltså Konkurenter som IBM etc.

Bevaka tråden