Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"Apple vill höja priset på Iphone 6"

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Flera analytiker tror att nästa generation av Iphone kommer att få ett högre subventionerat pris med abonnemang. Apple sägs diskutera saken med telefonoperatörerna.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2014-04-15 12:22
Ursprungligen av Redaktionen:

Flera analytiker tror...

Inger nytt under solen alltså...

Då de satte 5C lite väl dyrt så förvånar det mig nog inte att Apple vill ta mer för en större iPhone.. Jag hoppas det inte blir så då jag ska köpa en iphone 6 när den kommer och jag tycker 6000 svider riktigt mycket som det är redan..

  • Medlem
  • International user
  • 2014-04-17 07:22

ouch, tyckte iphone 5s var dyr nog:)

Nu verkar det ju vara USA i fösta hand det handlar om där Apple sätter ett pris tillsammans med operatörerna och Apple går ut officiellt med detta. Det är inte säkert att detta påverkar priset på enheter som säljs utan abb eller utanför USA. Har ni nånsin sett Sony gå ut och diktera priset på en Xperia med abb från 3, Tele2, Telenor eller Telia?

Ursprungligen av pmarriott:

Nu verkar det ju vara USA i fösta hand det handlar om där Apple sätter ett pris tillsammans med operatörerna och Apple går ut officiellt med detta. Det är inte säkert att detta påverkar priset på enheter som säljs utan abb eller utanför USA. Har ni nånsin sett Sony gå ut och diktera priset på en Xperia med abb från 3, Tele2, Telenor eller Telia?

Exakt: " högre subventionerat pris". Vårt pris är utan subventioner men USA har ett annat sätt att sälja telefoner på.

"Apple skulle höja det subventionerade priset på Iphone till 299 dollar". Om jag kom undan med att betala $299 så skulle jag bli glad:)

1
Bevaka tråden