Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ja e så jävla glad idag!

Tråden skapades och har fått 3729 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Goflorp:

Har du ngt du vill riktigt spritta till om på värsta Kirschsteiger-manér?
Ni vet, se så där plirig ut och säga "Idag känner jag mig så där glad!"

positivismer i massor! Livet är Underbart när underlivet e bart som flickan sa!

(Att han sedan gör att man skäms i nästa mening när han frågar två rätt kaxiga män om de brukar sjungas något på båten....det är en annan sak)

I så fall lägger du ett inlägg här.

Surpöttar, gnällrövar och allmänt negativa folk har inget att göra här i den här tråden.

Jag börjar:

Vart ute och lagt två timmar på att köra runt stan rejält, på hojen.
Kallt, blåsigt, kolmörkt och fullkomligt underbart.

Bjuder er utomsocknes på typisk Götalborgsbild!

  • Medlem
  • Skanör med Falsterbo
  • 2014-02-24 20:27

Hej Hej Goflorp !!!!!

Long time no se ?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-02-24 23:14
Ursprungligen av Goflorp:

Vart ute och lagt två timmar på att köra runt stan rejält, på hojen.
Kallt, blåsigt, kolmörkt och fullkomligt underbart.

Bjuder er utomsocknes på typisk Götalborgsbild!

Det var inte igår man såg dig här, kul

Ha de fint, ta hand om dig.

The beer is on me!

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2014-02-25 20:46

Beer? Du borde ha råd med en single malt nu

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2014-02-25 20:48
Ursprungligen av keptang:

Så fint att just ryska Gazprom också är med i gänget av de där altruistiska olje- och energibolagen som anordnar lotteri till förmån för kampen mot HIV/Aids. Känner inte igen alla företagsnamnen, kanske något av dem är från Uganda också?
Också snällt av dem att du och elva till får utbetalat så mycket pengar istället för att det går till det ursprungliga ändamålet. Fastän ni inte ens behövde köpa en lott!

Ursprungligen av IngoX:

Så fint att just ryska Gazprom också är med i gänget av de där altruistiska olje- och energibolagen som anordnar lotteri till förmån för kampen mot HIV/Aids. Känner inte igen alla företagsnamnen, kanske något av dem är från Uganda också?
Också snällt av dem att du och elva till får utbetalat så mycket pengar istället för att det går till det ursprungliga ändamålet. Fastän ni inte ens behövde köpa en lott!

Ja, det är fantastiskt må jag säga!
Megabucks är nog moderbolaget till Starbucks.

Plötsligt händer det...

Min Dropbox utökades just från 3GB till 4GB o allt jag gjorde var att ladda upp en massa bilder från nallen.

De e de små sakerna som gör det

Kl.19.32: ...o vips blev det 5GB

Tankningen fortsätter i långsam takt(filmer)

Senast redigerat 2014-02-27 19:33

Är så jävla glad idag för att en stark resa med Morgan och Ola är på tv5! Mycket bra program!

Har precis sålt lägenheten för 200k mer än vad vi trodde var möjligt. DET gör mig glad!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-03-04 15:55
Ursprungligen av qramer:

Har precis sålt lägenheten för 200k mer än vad vi trodde var möjligt. DET gör mig glad!

Stort grattis!

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-03-12 08:54

Egentligen skulle jag har först skrivit i "ja e så jävla sur idag" men för att göra en lång historia kort så har min dyra förstärkare gått sönder och garantin gått ut. Eftersom felet uppstod vid en uppdatering kunde jag inte reklamera heller eftersom det inte är ett ursprungsfel.Så jag valde att betala ur egen ficka.

Det finns ingen auktoriserad service verkstad här i Dalarna så jag fick åka ända ner till Stockholm.
Lämnar in den och blir informerad att jag skulle få ett mail med en offert vad det skulle kosta när dom tittat på den.
Fick ett mail där dom frågade ifall jag hade garantisedel men naturligtvis så hade jag ingen garantisedel kvar utan enbart en kopia på beställningsbekräftelsen.
Efter någon dag får jag mail om att den är reparerad och klar att hämtas ut!! WTF
Vad hände med offerten?? Kommer jag få en chock nu när jag ska hämta ut den?
Mailar igen och frågar var offerten tog vägen och får detta svar.

Citat:

Hej!
Eftersom den är inom 3 år så repararerade jag den på tredje årets reklamaionrätt. Det kostar alltså inget för dig.
http://www.konsumentverket.se/Lagar--regler/D...
Vänliga hälsningar Peter.

Eloge till http://www.assistworkshop.se

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2014-03-18 21:32

Efter två års frånvaro från arbetsmarknaden har jag jobbat en dag på nya jobbet. Känns bra att springa med i Borgs ekorrhjulet och betala tillbaka bostadsbidraget för i år. Klädkontot ska öppnas upp på nytt, och när kommer iPhone 6?

  • Medlem
  • 2014-03-19 22:41

SM i Ordvitsar avklarat i Stockholm. Vet inte om man ska vara glad eller ledsen för det. Eller om jag ens borde säga att jag har varit där...
Nivån var som förväntat, ruskigt låg!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-03-19 23:14
Ursprungligen av Dalle:

SM i Ordvitsar avklarat i Stockholm. Vet inte om man ska vara glad eller ledsen för det. Eller om jag ens borde säga att jag har varit där...
Nivån var som förväntat, ruskigt låg!

Märkligt att den gick av stapeln i sthlm...borde väl vara givet att den hålls på hemmaplan*.

*Underförstått, göteborg

  • Medlem
  • 2014-03-19 23:26
Ursprungligen av zinned:

Märkligt att den gick av stapeln i sthlm...borde väl vara givet att den hålls på hemmaplan*.

*Underförstått, göteborg

Går i Stockholm, Göteborg, Helsingborg och final i Malmö. Den passerade ju bara Stockholm nu för att få upp kvaliteten lite på tävlandet.

Installerat sig själv i Bangkok, 1 timme till FP1, klart man är glad.

  • Medlem
  • 2014-03-28 04:54
Ursprungligen av keptang:

Installerat sig själv i Bangkok, 1 timme till FP1, klart man är glad.

Ditt inlägg gör nästan att jag måste citera dig i sur-tråden. Av ren avundsjuka så klart. Semester eller jobb? Om det är semester så får du ha det så trevligt.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-03-28 09:16
Ursprungligen av Dalle:

Ditt inlägg gör nästan att jag måste citera dig i sur-tråden. Av ren avundsjuka så klart. Semester eller jobb? Om det är semester så får du ha det så trevligt.

Eftersom hans nick översatt till svenska betyder "notan" så gissar jag på att han bor där

Jag är glad för på tre veckor har jag gått ner 2.8kg och är på väg mot mitt delmål.

Jag sitter på bussen på väg söderut mot huvudstan o en helg m konserter framför mig. Jag mår prima, har precis fikat mitt egna fika m div hembakat.

Så läser jag ett mailsvar från Bahnhof gällande priser o blir än gladare. Jag hade mailat om att det jag betalar är mer än vad som står på hemsidan o svaret jag får att detta gäller för nya kunder o uppdateras inte automatiskt för gamla, MEN jag får det nya lägre priset på nästa faktura. Yay!

Bästa kundservice absolut! Vad var det nu det stod i dagens horoskop...

Ursprungligen av Dalle:

Ditt inlägg gör nästan att jag måste citera dig i sur-tråden. Av ren avundsjuka så klart. Semester eller jobb? Om det är semester så får du ha det så trevligt.

Kombinerar nytta med nöje.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2014-03-28 13:06
Ursprungligen av keptang:

Kombinerar nytta med nöje.

Låter som en meningsfull semester om du frågar mig

  • Medlem
  • Skånes sydkust
  • 2014-04-09 10:02

Fick min nya bil igår!
Det var klart mycket roligare att köra till jobb idag än igår!

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2014-04-09 10:24

EN bild kunde du väl bjuda på?

  • Medlem
  • Skånes sydkust
  • 2014-04-09 10:45
Ursprungligen av kenjon:

EN bild kunde du väl bjuda på?

Hade ingen när jag gjorde inlägget...

Här kommer den. Bortse från containern i bakgrunden och den usla bildkvaliteten...

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2014-04-16 01:19

Efter besök på tre olika ICA Maxi fick jag köpt lite Itunes presentkort. 10% rabatt, jag beter mig som om priset är 10% av ordinarie....

Ursprungligen av reboot81:

Efter besök på tre olika ICA Maxi fick jag köpt lite Itunes presentkort. 10% rabatt, jag beter mig som om priset är 10% av ordinarie....

Är det någon kampanj som de har?

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2014-04-16 10:03
Ursprungligen av BlackSmp:

Är det någon kampanj som de har?

Japp, på "alla" Ica Maxi v16.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2014-04-27 14:04

Har börjat fylla min balkong med växtlighet. Smultron, tomater, gräslök och persilja omringas jag av än så länge. Små ting som gör mig glad!

Bra början på dagen...

Edit:
Fast soleländet försvann...

Senast redigerat 2014-04-29 09:19
Bevaka tråden