Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple: "Kunderna vill ha det vi inte har"

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I den pågående rättegången mellan Samsung och Apple har ett internt dokument lagts fram som visar att Apple bekymrar sig över konkurrensen från billigare mobiltelefoner med större bildskärmar.

Läs hela artikeln här

Får en känsla av att det finns självkritik som bådar gott. Har svårare att se en liknande presentation från konkurrerande företag.

  • Medlem
  • 2014-04-07 13:18
Ursprungligen av D_Odell:

Får en känsla av att det finns självkritik som bådar gott. Har svårare att se en liknande presentation från konkurrerande företag.

"Konkurrerande företag" är inte heller fast i lika djupa spår som Apple, utan är mer flexibla.

Jag hoppas att iPhone 6 har NFC, annars blir jag väldigt besviken på Apple.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2014-04-07 13:36

Jag tror att Apple anser att NFC är en försvinnande teknik, och de kommer att satsa på iBeacon/BT/WiFi istället.

En analys som alltså är precis som hos alla andra företag, vad har vi som konkurrenterna inte har och tvärtom.

Surprise!

Ursprungligen av Redaktionen:

I den pågående rättegången mellan Samsung och Apple har ett internt dokument lagts fram som visar att Apple bekymrar sig över konkurrensen från billigare mobiltelefoner med större bildskärmar.

Läs hela artikeln här

Tror inte dessa dokumenten kommer båda gott för Apples aktie...

Skönt att se att de inser problemet med deras produktsortiment iallafall, iPhone är inte längre den iPhone som revolutionerade smartphones för så många år sen nu, dags att växa!

Ursprungligen av Redaktionen:

I den pågående rättegången mellan Samsung och Apple har ett internt dokument lagts fram som visar att Apple bekymrar sig över konkurrensen från billigare mobiltelefoner med större bildskärmar.

Läs hela artikeln här

Men hallå hur länge ska man vänta på att ge kunder det de vill ha???
Jag har älskat min iphone men de senaste 2 modeller har det tagit emot att köpa och nu köpte jag en S4 och jag är så himla nöjd med den! Skärmen och den friheten att man kan till exempel köpa swiftkey är enormt tillfredsställande. Apple borde titta lite på konkurrenten och lära sig. Precis som Samsung och andra lärde sig från Apple i början.
Jag tycker Apple har blivit lite kaksiga och tror de kan köra samma sak år ut år in så det glädjer att de börjar kännas nu, kanske nu de tar till sig från konkurrenterna och gör större skärmar om inget annat.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-04-11 23:59

Welcome to post-Jobs Apple...

1
Bevaka tråden