Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple säljer sin Mac-division

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I ett pressutskick till utvalda kanaler tillkännages att Apple helt upphör med tillverkning av datorer. Varumärket Mac säljs till Facebook, som sägs betala upp till 300 miljarder dollar.

Läs hela artikeln här

Avdelningen riktigt usla aprilskämt

Ursprungligen av Mymac4ever:

Avdelningen riktigt usla aprilskämt

håller med låter inte troligt.

Fy vilket dåligt aprilskämt

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2014-04-01 20:19

Nej men Jakob, vi har ju en tråd för aprilskämt

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-04-01 20:39

Jag tycker det var roligt. Gör också narr av Facebooks köphysteri.

Ett bra aprilskämt är ett skämt där det finns åtminstone en mikroskopisk chans att någon går på det, och där de som är medvetna om datumet först inte riktigt vet om det är ett skämt eller inte. Detta kan näppeligen räknas dit.

I grund och botten hade det nog ändå inte varit helt fel om det ändå hade varit sant. Sen om de hade sålt det till just Facebook vet jag inte, Lenovo hade nog däremot fungerat bra.

Ja, det här var ett av dagens lågvattenmärken.

Den var så uppenbart fel så det blev kul..
Kanske så man ska göra Aprilskämten istället.. Driva med det absurda idag mer än att lägga allt krut på att det ska vara en trovärdig lögn.
Jag gillar skämtet.

Hihi

  • Medlem
  • International user
  • 2014-04-02 13:34
Ursprungligen av Marcus K:

I grund och botten hade det nog ändå inte varit helt fel om det ändå hade varit sant. Sen om de hade sålt det till just Facebook vet jag inte, Lenovo hade nog däremot fungerat bra.

Är detta ett Aprilskämt i ett Aprilskämt?

1
Bevaka tråden