Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes - ser inte rätt allokering av utrymme på iPhone

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Podcaster har länge varit instabilt med dubbletter och avsnitt som inte markeras som spelade etc. Men Nu har ett nytt problem uppstått. Är det bara jag? Flera saker har ändrats på min telefon så det kan vara svårt att hitta orsaken så jag tänkte höra med er.

I iTunes, när jag är inne på min telefon (som är inkopplad med sladd) så ser man längst ner hur mycket av lagringsutrymmet som är utnyttjat. Normalt är det uppdelat på Ljud, Bilder, Appar, Övrigt och kanske en annan färg. Sen är det grått för ledigt utrymme. Min linje blir ömsom full, ömsom över utnyttjad till 2,5 GB ömsom gul som på den bifogade bilden

Som sagt är det min miljö eller har fler upplevt detta?

Senast redigerat 2014-03-19 23:17

Version av iTunes?
Version av OS X?
Version av iOS i telefonen?

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Version av iTunes?
Version av OS X?
Version av iOS i telefonen?

Senaste av alla.

Ursprungligen av RagnarFerdinand:

Senaste av alla.

Det som är senaste idag, är kanske inte senaste imorgon. Forumtrådar kan leva och göra nytta länge. Det är alltid bättre att uppge faktiska versionsnummer än att bara säga "senaste".

Tråden i fel forum (borde vara OS X). Rubriken intetsägande (säger inget om den faktiska frågeställningen som finns i inlägget). Och orkar inte skriva ut bas-information (som kanske inte är jättenödvändig, men alltid bra att ha). Det blir säkert bra det här...

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Det som är senaste idag, är kanske inte senaste imorgon. Forumtrådar kan leva och göra nytta länge. Det är alltid bättre att uppge faktiska versionsnummer än att bara säga "senaste".

Tråden i fel forum (borde vara OS X). Rubriken intetsägande (säger inget om den faktiska frågeställningen som finns i inlägget). Och orkar inte skriva ut bas-information (som kanske inte är jättenödvändig, men alltid bra att ha). Det blir säkert bra det här...

Oj då. Menade inte att vara arrogant. Lite hård ton kanske

iTunes: 11.1.5
OS X: 10.9.2
iOS: 7.1

Startat om datorn?
Startat om telefonen?

Edit:
Och apropå mina tidigare kommentarer om tråden: Tack, moderator, för att tråden nu är flyttad och rubriken förtydligad!

Senast redigerat 2014-03-20 07:01

Startade om ett par gånger och det är som vanligt igen. Tack för all hjälp!

1
Bevaka tråden