Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Google lanserar film- och musiktjänster i Sverige

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Google lanserar idag musiktjänsten Google Play Music i Sverige. Att få full tillgång till allt tjänsten erbjuder kostar 79 kronor i månaden. Google erbjuder också hyra och köp av film via Google Play.

Läs hela artikeln här

Skall genast testa
Ser att man använder sig av Mp3 320 och att det går att använda Flac och till skillnad från iTunes så slipper man konvertera sina Flac filer först. Förmodligen många inkörningsproblem, men välkommet på marknaden. Apple behöver en blåslampa i baken, för att inte stagnera

Ursprungligen av MalcomX:

Skall genast testa
Ser att man använder sig av Mp3 320 och att det går att använda Flac och till skillnad från iTunes så slipper man konvertera sina Flac filer först. Förmodligen många inkörningsproblem, men välkommet på marknaden. Apple behöver en blåslampa i baken, för att inte stagnera

Och ett alternativ till Spotify. Ska testa jag med när jag hinner.

Registrera dig först. Det är det allt går ut på -Att samla in uppgifter om dig.

Till skillnad mot Spotify är det dock på svenska från första dagen. Ynkligt av Spotify med svenska rötter att inte finnas på svenska.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-03-20 09:50

Någon som vet hur jag får svensk valuta i Google Play? (webb) Jag har svenskt kreditkort och svensk adress registrerad, men ser alla priser i USD.

1
Bevaka tråden