Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sonos släpper ny app för betatestning

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Appen för att styra ljudsystemet Sonos släpps i en ny betaversion idag, men kommer bara att vara tillgänglig för Android-användare.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Bästkusten
  • 2014-03-18 17:32

Laddade nyss ner uppdateringen till OSX. Efter det dök uppdateringen upp i mina IOS enheter också.

Redaktionen
Vet inte var ni får er information ifrån, men inte är det vad som står på sidan du länkar till
Jag har betatestat denna versionen för iOS och en variant för Mac i ett par veckor nu
@ The Cat, är du inte med i betaprogrammet så får du ingen betalänk. Det räcker inte med att uppdatera systemet som du har gjort.

Den här testen för android är dessutom en offentlig beta. Andra beta kallar dem "privata"

  • Medlem
  • Bästkusten
  • 2014-03-18 19:55

Jag ber om ursäkt. Glömde helt av att jag kör betan på controllern.
Åter igen. My bad.

Senast redigerat 2014-03-19 08:31
Ursprungligen av MalcomX:

Redaktionen
Vet inte var ni får er information ifrån, men inte är det vad som står på sidan du länkar till
Jag har betatestat denna versionen för iOS och en variant för Mac i ett par veckor nu
@ The Cat, är du inte med i betaprogrammet så får du ingen betalänk. Det räcker inte med att uppdatera systemet som du har gjort.

Den här testen för android är dessutom en offentlig beta. Andra beta kallar dem "privata"

Att det fanns "privata" betaversioner är nyheter för oss/mig, öppet för alla Sonos-användare som vill eller? Pressmeddelandet och för den delen sajten säger att den publika betan är för Android enbart vilket verkar vettigt då det enligt uppgift inte går att göra publika betaversioner i App Store, men en officiell färdig version för IOS ska komma snart enligt Sonos.

Jo Ida, det finns ett mer eller mindre "hemligt betaprogram" som jag själv ingår i sedan några år tillbaka och vi testar de flesta uppdateringar innan de kommer ut. Det har både gällt iOS och Android den sista tiden och ibland även OS X appen.
Men naturligtvis även för hela systemet och de vanliga sonos kontrollerna. Just nu testar vi 5.0 ( ni har 4.2 i era system ) och det löper på så hela tiden. Precis som med alla andra produkter och företag som har en väl fungerande utveckling för sin programvara.

  • Medlem
  • Växjö, Sweden
  • 2014-03-19 21:12
Ursprungligen av MalcomX:

Jo Ida, det finns ett mer eller mindre "hemligt betaprogram" som jag själv ingår i sedan några år tillbaka och vi testar de flesta uppdateringar innan de kommer ut. Det har både gällt iOS och Android den sista tiden och ibland även OS X appen.
Men naturligtvis även för hela systemet och de vanliga sonos kontrollerna. Just nu testar vi 5.0 ( ni har 4.2 i era system ) och det löper på så hela tiden. Precis som med alla andra produkter och företag som har en väl fungerande utveckling för sin programvara.

Så vad tycker du om 5.0?
En liten mini-review hade varit kul att läsa.

Ursprungligen av EnDumEn:

Så vad tycker du om 5.0?
En liten mini-review hade varit kul att läsa.

Det får bli mycket mini
Det ser mycket bra ut
Man får nämligen inte yppa något eller lägga ut bilder och det håller man på.
Sonos ligger hela tiden framme och man har nästa beta ute nästan direkt efter att den förra släpps i officiellt.
Det är ovanligt i elektronikbranchen om man bortser från apple och microsoft.
Finns nog ingen mediaspelare som tar sig själv på så stort allvar som Sonos

1
Bevaka tråden