Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Driven programmerare sökes

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag och min kompanjon söker en driven programmerare som är redo för ett stort projekt. Vi tänker oss att vi börjar på webben och fortsätter mot iOS. Vi har en programmerare som är redo att arbeta med dig. Vill du höra mer om vad det är vi har arbetat fram och vill sätta i verket, hör av dig till mig då.

mail: [email protected]
skype: alexludwig.borghesi

Eller kommentera nedan.

Mvh
Alex Borghesi

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2014-03-16 18:53

Det blir nog svårt att få napp med en så diffus projektbeskrivning.

- Vilka kompetenser söker ni, d.v.s. vilka programmeringsspråk och plattformar jobbar ni med för webben?
- Vilken omfattning? Ska man bara ta fram en produkt, eller vidareutveckla och förvalta den också?
- Beräknad tidsåtgång?
- Ersättning? Timarvode eller klumpsumma, och hur mycket?
- Anställning eller konsultbasis?
- Hur långt har ni kommit hittills? (Idé, planering, påbörjad utveckling o.s.v.)
- Vad är det för typ av produkt/tjänst?

Jag förstår, jag är relativt okunnig när det gäller den tekniska delen så jag vet inte direkt vilket programmeringsspråk som är bäst lämpat. Vi har för närvarande bara en idé och har inte utvecklat något ännu. Vi letar helst efter någon som vill vara en del av vårt framtida företag och den tiden man kan lägga ner i dagsläget är den tiden man lägger ner. Dvs. på fritiden om man behöver jobba på något annat arbete.
Vi vet inte riktigt hur lång tid det kommer ta, allt detta kan diskuteras via mail eller Skype. Jag postade detta inlägg för att se om någon har ett intresse av ett större projekt att delta i.
Tack så mycket för mallen, vi kan utgå från den när vi diskuterar via mail.

1
Bevaka tråden