Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fjärrstyra sin Mac.

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Vad rekommenderar ni? Som det ser ut nu funderar jag på en enterprise licens hos RealVNC. Mest för 254-bitars AES krypteringen.

Enda kravet är kryptering och en bra IOS client.

Med vänlig hälsning, Johan

+1 TeamViewer.

Söker du här på forumet så ska du även hitta några trådar om samma frågeställning.

TeamViewer verkar lockande. Finns det möjlighet köra det i bakgrunden på datorn?

Ursprungligen av barbapappa_86:

+1 TeamViewer.

Söker du här på forumet så ska du även hitta några trådar om samma frågeställning.

Ursprungligen av _empty:

TeamViewer verkar lockande. Finns det möjlighet köra det i bakgrunden på datorn?

Du menar en deamon typ? Svar ja.

Fint, det verkar fungera helt okej. Dock hittar jag ingen inställning för att göra skärmen blank eller liknande(Vill inte någon annan ser vad man gör). Samt att den ska låsas automatiskt när man loggar ut. F

Ursprungligen av _empty:

Fint, det verkar fungera helt okej. Dock hittar jag ingen inställning för att göra skärmen blank eller liknande(Vill inte någon annan ser vad man gör). Samt att den ska låsas automatiskt när man loggar ut. F

Finns i inställningarna.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2014-03-03 13:56
Ursprungligen av barbapappa_86:

Du menar en deamon typ? Svar ja.

Den inställningen har inte jag hittat, utan appen ligger kvar hela tiden. Avslutar jag den kan jag inte fjärrstyra längre.

Ursprungligen av kenjon:

Den inställningen har inte jag hittat, utan appen ligger kvar hela tiden. Avslutar jag den kan jag inte fjärrstyra längre.

Hittade heller inte deamon läget. Inte heller något om få skärmen svart när man remotar.

1
Bevaka tråden