Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Användare rapporterar om problem med IOS 7.0.6

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Flera användare rapporterar att deras IOS-enheter inte vill starta efter att de installerat säkerhetsuppdateringen till IOS 7.0.6. Det verkar dock finnas en enkel lösning för drabbade.

Läs hela artikeln här

Nu börjar de dala för Apple. Nuförtiden är det alltid något problem med varenda jaevla version som kommer?!

Ursprungligen av ahumle:

Nu börjar de dala för Apple. Nuförtiden är det alltid något problem med varenda jaevla version som kommer?!

Jag är en sådan där galning som uppdaterar först och tänker sedan, men har aldrig haft några större problem med varken OS X- eller IOS-uppdateringar som förstört mina enheter.

Tur att det i det här fallet finns en enkel lösning åt de som drabbas!

Jag resonerar som så att nyare per definition alltid är bättre.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-02-25 20:21

Två iPhone 5,en iPad 2 och en iPad Mini Retina uppdaterade utan problem.

  • Medlem
  • International user
  • 2014-02-25 20:37
Ursprungligen av ahumle:

Nu börjar de dala för Apple. Nuförtiden är det alltid något problem med varenda jaevla version som kommer?!

Ja helt galet. En tråd med 24 inlägg.
Det är nog konkurs nästa..

Hur detta kan bli en artikel på 99mac är den största frågan...

Min iPhone 5 liksom fryser till ibland speciellt då jag går in i App Store och klickar på uppdatera.

Har inga problem liknande vad artikeln beskriver, men problemet jag har råkat ut för är att jag inte längre får 3g mottagning med 7.0.6

Ska testa och rerolla 7.0.5 i morgon och se hur det blir.

Min telefon har slutat att ladda batteriet och datorn känner inte av längre, när jag hämtade ios 7.0.6 nu är telefonen obrukbar vad gör man. Har provat att återställa telefonen
Iphone 4s

Ursprungligen av danielleksand:

Min telefon har slutat att ladda batteriet och datorn känner inte av längre, när jag hämtade ios 7.0.6 nu är telefonen obrukbar vad gör man. Har provat att återställa telefonen
Iphone 4s

Provat en annan kabel?

Ursprungligen av danielleksand:

Min telefon har slutat att ladda batteriet och datorn känner inte av längre, när jag hämtade ios 7.0.6 nu är telefonen obrukbar vad gör man. Har provat att återställa telefonen
Iphone 4s

http://www.99mac.se/forum/t/301416-felsoka-ip...

1
Bevaka tråden