Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Samsung gör narr av Apple i ny reklam

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Samsung gör gärna narr av Apple i sina reklamfilmer och den här nya för Galaxy Tab Pro 10,1 är inget undantag.

Läs hela artikeln här

Den var faktiskt lite kul tycker jag.

Tycker jag också. Faktum är att jag ger dem en poäng för det där med multitasking. Ibland känns det som att jag skulle vilja kunna ha 2 saker på skärmen samtidigt.

Ursprungligen av pmarriott:

Tycker jag också. Faktum är att jag ger dem en poäng för det där med multitasking. Ibland känns det som att jag skulle vilja kunna ha 2 saker på skärmen samtidigt.

Något för IOS 8 eller hur?

Jag tycker det känns löjligt att hålla på som Samsung och Apple m.m. Lite dagisskola över det. Trodde det var vuxna människor bakom företagen. Dock skulle jag också vilja ha några saker i iOS som den där Samsung plattan hade. Vi kan ju hoppas på iOS 8.

Ursprungligen av SweSG:

Jag tycker det känns löjligt att hålla på som Samsung och Apple m.m. Lite dagisskola över det. Trodde det var vuxna människor bakom företagen. Dock skulle jag också vilja ha några saker i iOS som den där Samsung plattan hade. Vi kan ju hoppas på iOS 8.

Nokias reklamfilm om bröllopet som urartar i kaos när folk ska bråka om vilken mobil som är bäst är ändå min favorit!

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Nokias reklamfilm om bröllopet som urartar i kaos när folk ska bråka om vilken mobil som är bäst är ändå min favorit!

Jag var tvungen att se den nu ju. Jo… den va lite smårolig faktiskt. Men på det hela tycker jag det kan gå för långt ibland.

  • Medlem
  • International user
  • 2014-02-20 15:27
Ursprungligen av SweSG:

Jag tycker det känns löjligt att hålla på som Samsung och Apple m.m. Lite dagisskola över det. Trodde det var vuxna människor bakom företagen. Dock skulle jag också vilja ha några saker i iOS som den där Samsung plattan hade. Vi kan ju hoppas på iOS 8.

Jo väldigt låg klass på reklamen.

Samsung gör ju reklam för Apples iPad, de säger rakt ut; här är kungen Apples iPad, vi vill imponera er med lite specs, visst är vi bättre än kungen eller?

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-02-20 16:26

Skulle vilja se en undersökning om verkligen reklam där man gör narr av konkurenterna lockar nyare kunder.
Att den uppskattas av kunder dom redan har betvivlar jag inte men att locka över från konkurenterna är jag tveksam till.

Ursprungligen av pmarriott:

Tycker jag också. Faktum är att jag ger dem en poäng för det där med multitasking. Ibland känns det som att jag skulle vilja kunna ha 2 saker på skärmen samtidigt.

Ibland, ibland så...

Fast samtidigt så kändes den snutten som Samsung visade med stylusen och drag'n'drop väldigt kvar i det gamla PC-tänket

Ursprungligen av lappen71:

Skulle vilja se en undersökning om verkligen reklam där man gör narr av konkurenterna lockar nyare kunder.
Att den uppskattas av kunder dom redan har betvivlar jag inte men att locka över från konkurenterna är jag tveksam till.

Ja, det lyckades ju inte för Apple att locka någon med sina PC/Mac dueller.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-02-22 09:38
Ursprungligen av ArtAudio:

Ja, det lyckades ju inte för Apple att locka någon med sina PC/Mac dueller.

Inte för mig alla fall utan dom såg jag efter jag switchat

  • Medlem
  • International user
  • 2014-02-24 13:06
Ursprungligen av lappen71:

Inte för mig alla fall utan dom såg jag efter jag switchat

Jag har aldrig switchat

1
Bevaka tråden