Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple: "Det kommer fix för IOS 7-krascher"

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En eller flera buggar i IOS 7 kan få enheterna att krascha och göra en mjuk omstart. Helt plötsligt syns bara startskärmen med Apple-loggan. I ett kort uttalande lovar Apple att en fix är på gång.

Läs hela artikeln här

Underbart, händer mig dagligen
antingen precis efter avläst finger eller om jag drar igång fotoappen direkt från låst skärm

  • Medlem
  • International user
  • 2014-01-23 19:29

Händer mig också lite då och då.
Det störigast är dock att min iPhone inte gillar min högertumme längre. Kan knappt låsa upp med den...

Har hänt ett antal gånger, utan jämna mellanrum. Oftast när jag startar multitaskingen dock.

Ursprungligen av Redaktionen:

En eller flera buggar i IOS 7 kan få enheterna att krascha och göra en mjuk omstart. Helt plötsligt syns bara startskärmen med Apple-loggan. I ett kort uttalande lovar Apple att en fix är på gång.

Läs hela artikeln här

Aldrig hänt mig

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-01-24 05:28
Ursprungligen av ibra_apple:

Aldrig hänt mig

Så om det aldrig hänt dig existerar det inte?

Ursprungligen av lappen71:

Så om det aldrig hänt dig existerar det inte?

Jag tolkar ibra_apple's smiley som: "haha, det problemet (som uppenbarligen existerar för andra) har jag personligen sluppit drabbas av"
Du tolkar den tydligen som "så problemet existerar inte".
Intressant hur olika man kan se på omvärlden. @ibra_apple: du kanske kan lösa gåtan?

Ursprungligen av zappee:

Händer mig också lite då och då.
Det störigast är dock att min iPhone inte gillar min högertumme längre. Kan knappt låsa upp med den...

Prova att läsa in den igen, har fungerat för en del som rapporterat om samma sak.

Tråd rensad. Vill ni chatta med varandra så finns en utmärkt PM-funktion.

1
Bevaka tråden