Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad kan man göra för att se hela fönstret?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har en sida jag behöver komma in på som ser ut såhär. Går inte att zooma in, zooma ut, då följer bara begränsningen av sidan med. Går inte heller att scrolla ner så man kan se det nedersta på sidan, som behövs. Finns det nåt man kan göra? Har testat i safari, firefox, opera och chrome, samma på alla.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-01-19 11:58

En länk så vi kan testa kanske?

Ursprungligen av lappen71:

En länk så vi kan testa kanske?

Ja, det kan ju va bra att ha klantigt...

http://skyddsinformation.vattenfall.se/sprak....

Från iPhonen, så hoppas det blev rätt sida.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2014-01-19 12:31

Öppna sidans adress i ett nytt fönster?
Kanske enkelt genom att bokmärka den.

Kontakta websiten och be dom laga sidan så den fungerar!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-01-19 14:29
Ursprungligen av Anders Båth:

Har en sida jag behöver komma in på som ser ut såhär. Går inte att zooma in, zooma ut, då följer bara begränsningen av sidan med. Går inte heller att scrolla ner så man kan se det nedersta på sidan, som behövs. Finns det nåt man kan göra? Har testat i safari, firefox, opera och chrome, samma på alla.

Förstår inte vad du behöver göra, vad jag kan se ska man fylla i fälten och klicka på Nästa ... och det går ju!?

Ursprungligen av Gnulia:

Förstår inte vad du behöver göra, vad jag kan se ska man fylla i fälten och klicka på Nästa ... och det går ju!?

Man behöver komma åt fälten nederst på sidan efter ett tag.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-01-19 14:39
Ursprungligen av Anders Båth:

Man behöver komma åt fälten nederst på sidan efter ett tag.

Ser nu att länken slutar med .swf, det betyder att filen är en Adobe Flash-fil. Om jag vore dig skulle jag kontakta de som äger sidan och be om hjälp!

1
Bevaka tråden