Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Varför ska jag ha .mac?

Tråden skapades och har fått 20 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

har inte så stor koll på tjänsten och undrar därför om någon kan förklara för mig varför det skulle vara värt att betala 1000 kr om året för att ha tillgång till den

måste säga att jag är student och fattig

  • Avstängd
  • 2003-08-02 13:32
Citat:

Skrevs ursprungligen av zingoalla
har inte så stor koll på tjänsten och undrar därför om någon kan förklara för mig varför det skulle vara värt att betala 1000 kr om året för att ha tillgång till den

måste säga att jag är student och fattig

Om man vill lägga upp hemsidor , dela med sig av filer ,musik , bilder , QT film arbeta hemma lägga upp arbetete på en cyberhårddisk så är .mac ett bra alternativ. Enkelheten plus en mass gratisgrejor slår ut de flesta WEBhotell.

http://homepage.mac.com/piergoransson/Menu17.html

http://homepage.mac.com/piergoransson/skanetranas/Menu18.html

  • Oregistrerad
  • 2003-08-02 13:42
Citat:

Skrevs ursprungligen av zingoalla
har inte så stor koll på tjänsten och undrar därför om någon kan förklara för mig varför det skulle vara värt att betala 1000 kr om året för att ha tillgång till den

måste säga att jag är student och fattig

1000:- kan vara billigt om din HD rasar!
Har du gjort en backup av dina viktigaste dokument till .mac så finns dom där och hämta sedan när du kommer tillbaka med en ny och fräsch HD!

Visst du kan bränna dom till en CD eller DVD, men här sker det med automatik!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-08-02 18:15

Jag undrar om man kan lägga upp en egen designad hemsida på .mac eller måste man använda deras mallar?

Senast redigerat 2003-08-02 18:48
  • Oregistrerad
  • 2003-08-02 18:34

Webbfiler som placeras i mappen sites på din idisk går sedan att titta på under