Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

50GB gratis lagring med Box

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2014-01-16 11:25

Just nu erbjuder Box 50GB gratis lagring för alla iOS-användare.

https://itunes.apple.com/se/app/box-for-iphon...

#Nyhetstips

  • Medlem
  • 2014-01-16 11:44

Där ser man...

Hur är Box jämfört med Dropbox? Man vår ju väldigt mycket mer utrymme gratis. Vad är haken?

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-01-16 13:55
Ursprungligen av ill_chrill:

Hur är Box jämfört med Dropbox? Man vår ju väldigt mycket mer utrymme gratis. Vad är haken?

Finns ingen klient för OSX tydligen.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2014-01-16 14:07
Ursprungligen av lappen71:

Finns ingen klient för OSX tydligen.

Jag har klient installerad i OS X, den har jag haft något år iaf.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-01-16 14:09
Ursprungligen av Json_81:

Jag har klient installerad i OS X, den har jag haft något år iaf.

Länk tack för jag hittar inget på deras röriga sida.

Edit: Är det denna? https://sites.box.com/sync4/?=iam

Edit:2 Den var inte lätt att hitta kan jag säga Ingen information på deras hemsida eller något.

Hitta detta
Max file size: 250 MB
Ingen kryptering

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2014-01-16 15:37
Ursprungligen av lappen71:

Länk tack för jag hittar inget på deras röriga sida.

Edit: Är det denna? https://sites.box.com/sync4/?=iam

Edit:2 Den var inte lätt att hitta kan jag säga Ingen information på deras hemsida eller något.

Bra att det löste sig. Som sagt, det är nog minst ett år sen jag lade in den, har inte kollat på det efter det.
Jag fick 50GB när jag registrerade mig då, så gissar att detta inte gäller mig. Men upptäckte att jag inte har appen på min ipad så ska lägga in den där iaf.

Om man loggar in på sitt konto på box.com så är det bara att klicka på kugghjulet för inställningar, och där finns "Get Box Sync". På Macen får man t.o.m. en knapp med "Download Box Sync" direkt på websidan, åtminstone i Safari (syns däremot inte i Chrome på Win 7, men där funkar ju kugghjulet).

Edit: dessutom fick man en download-länk i välkomstmailet

Är nybörjare på Ipad/IOS och jag undrar hur fanken man placerar filer i box/dropbox.
När jag gör någonting i pages/numbers så får jag bara upp alternativen icloud/itunes och i box om jag väljer att lägga till filer så kan jag endast välja från kameraalbumet.

Ursprungligen av kennethLundgren:

Är nybörjare på Ipad/IOS och jag undrar hur fanken man placerar filer i box/dropbox.
När jag gör någonting i pages/numbers så får jag bara upp alternativen icloud/itunes och i box om jag väljer att lägga till filer så kan jag endast välja från kameraalbumet.

App-utvecklarna väljer vad som är möjligt, i ditt exempel så tillåter inte Apple att apparna sparar något någon annanstans.

Ursprungligen av keptang:

App-utvecklarna väljer vad som är möjligt, i ditt exempel så tillåter inte Apple att apparna sparar något någon annanstans.

Ok tack, får fundera på om mitt lätt anarkistiska sinne tillåter såna övergrepp

1
Bevaka tråden