Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pebble lovar nyheter på CES

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Smarta klockan Pebble lanserades under CES förra året och bjuder även i år in till presskonferens på mässan där de utlovar "något speciellt".

Läs hela artikeln här

Om den bara inte vart så himskans ful...

  • Medlem
  • 2014-01-03 22:30

Pebble är inte snygg. Men den har en klar fördel som andra "smarta klockor" saknar. Man slipper be en polare att vrida handen ur led innan man kan läsa meddelandet på den.

Ska bli spännande att följa Presskonferensen.

EDIT: direktlänk till PK: http://www.youtube.com/watch?v=1fCH3ebbrto

EDIT2: Pebble Steel lanserades alltså, en klocka för finare tillfällen.

Senast redigerat 2014-01-06 20:07
Ursprungligen av Redaktionen:

Smarta klockan Pebble lanserades under CES förra året och bjuder även i år in till presskonferens på mässan där de utlovar "något speciellt".

Läs hela artikeln här

Inte var Steel något som jag känner att jag vill ha på min arm...

Det här med nya Steel är trevligt måste jag säga,
kul att man lämnar utrymme för "icke-tech-freaks" att kunna ha klockan.

Men hallååååå - det är en brutalt manlig design! Vill inga kvinnor, utöver undertecknad ha Pebble?

Nu kan man ju börja fundera på allvar att skaffa Pebble. Förra var ju så fruktansvärt hemsk.

Tycker Steel är en marginell förbättring från den gamla modellen, men fortfarande tyvärr alldeles för ful för armen. Vad var det för snille som kom på att sätta den fula loggan som en stor blaffa under displayen? Huga.

  • Medlem
  • Kävlinge
  • 2014-01-07 14:09

Tycker den är sådär, konceptet är ju bra men på det hela påminner designen och utförandet mest om Casios gamla databanksklockor.
Snälla Apple släpp snart iWatch och visa var skåpet ska stå!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-01-08 19:06

Jag tycker Steel är OK, men jag behöver nog se den i verkligheten. Jag är rädd för att dessa klockor har för mycket teknik-utseende. Ge mig en Breitling eller snyggare, med normalt urverk, där glaset framför uret svartas eller ändras till någon annan bakgrundsfärg och så klart visar vad nu min telefon vill informera mig om.

Smarta klockor som ser lite fräschare och modernare ut, http://cogitowatch.com/

1
Bevaka tråden