Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur hittar jag iPhoto till Mountain Lion

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har re installerat min mac, har Mountain Lion vilket jag köpte för ett tag sedan men det går inte att hitta iphoto om jag inte ska behöva köpa detta igen. Mina gamla mac os x dvds fungerar inte längre. Vad kan man göra? Tack så mycket. John

Senast redigerat 2013-12-26 14:14
  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2013-12-26 15:13

Köper du separat (retail) OS X så ingår inga iProdukter. Det är/var bara inkluderat i köp med dator. Hur fick du tag i iPhoto förra gången?

Ursprungligen av frazze:

Köper du separat (retail) OS X så ingår inga iProdukter. Det är/var bara inkluderat i köp med dator. Hur fick du tag i iPhoto förra gången?

Det fick jag med dator köp på dvd.
john

Kan du inte installera ilife från skivan så får du köpa det igen

Alternativt om du installerar om gamla OSX och ilife och sedan uppdaterar ilife för att sedan uppgradera OSX.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2013-12-27 08:58

Läggs inte ilife till i App Store om man har det när man uppgraderar till de nyare OS'en?

Ursprungligen av Json_81:

Läggs inte ilife till i App Store om man har det när man uppgraderar till de nyare OS'en?

Har det inte gjort för mig iaf.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-12-27 11:43
Ursprungligen av barbapappa_86:

Har det inte gjort för mig iaf.

Om man har iLife paketet installerat när man uppgraderade till Mavericks så syns dom som uppdatering i AppStore (när man bytte språk till engelska på datorn)

Ursprungligen av lappen71:

Om man har iLife paketet installerat när man uppgraderade till Mavericks så syns dom som uppdatering i AppStore (när man bytte språk till engelska på datorn)

Jojo, men TS nämnde "re installerade", vilket jag antar menas som en ominstallation av OSX och inte en uppdatering.

1
Bevaka tråden