Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

LG visar upp extra bred skärm med Thunderbolt 2

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Under teknikmässan CES i januari kommer LG att visa upp nya Mac-kompatibla bildskärmar i formatet 21:9 med Thunderbolt 2-anslutning.

Läs hela artikeln här

Dessa skärmar har väl inte en laddningskabel som Apples skärm har? Inte lika dockningsvänliga dvs.

Ursprungligen av barbapappa_86:

Dessa skärmar har väl inte en laddningskabel som Apples skärm har? Inte lika dockningsvänliga dvs.

Står inget om det, men det låter väl inte så troligt.

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Står inget om det, men det låter väl inte så troligt.

Trist om så är fallet iaf.

Ursprungligen av barbapappa_86:

Trist om så är fallet iaf.

Mig veterligen så finns det bara 1 tillverkare som gör skärmar med denna lösning och det är Apple.

21:9 skärm tillsammans med en ny Mac Pro.. Ja tack!

Ursprungligen av barbapappa_86:

Trist om så är fallet iaf.

Jo, fast samtidigt är den kontakten inte till någon nytta för alla pc-användare som LG också vill sälja till och jag gissar att tredjepartstillverkare får betala en hel del till Apple för licenser etc.

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Jo, fast samtidigt är den kontakten inte till någon nytta för alla pc-användare som LG också vill sälja till och jag gissar att tredjepartstillverkare får betala en hel del till Apple för licenser etc.

Finns det öht någon tredjepartstillverkare som fått licens att göra MagSafe-kontakten?

Ursprungligen av pmarriott:

Finns det öht någon tredjepartstillverkare som fått licens att göra MagSafe-kontakten?

Verkar inte som så:

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=...

  • Medlem
  • ?
  • 2013-12-18 23:03

?Nu måste det hända något med Apples gamla 27-tummare. Den kom 2010 och en thunderbolt 1 koppling till denna kom 2011. Nu är det nära till 2014 och vi erbjuds bara deras förra tjocka iMac-design med 1440 linjers upplösning. Hoppas att släppet av mac Pro drar med sin en hittills hemlig uppdatering.

1
Bevaka tråden