Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mailbox får stöd för Icloud och Yahoo

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu kan användare lägga till mejladresser från Icloud och Yahoo i appen Mailbox som från starten bara hade stöd för Gmail-adresser.

Läs hela artikeln här

I min Köpt-lista är det version 1.6.3 och när jag laddar ner den från App Store verkar jag få 1.6.3. Hur fasen får jag till så att jag får 1.7?

Ursprungligen av Mattias Hedman:

I min Köpt-lista är det version 1.6.3 och när jag laddar ner den från App Store verkar jag få 1.6.3. Hur fasen får jag till så att jag får 1.7?

Hm, det låter spännande på ett så där väldigt irriterande vis. Jag fick en uppdatering till 1.7 igår bara precis som vanligt.

Nu har jag provat att ladda ner appen via iTunes, något jag inte gjort sedan fan vet när, och då får jag 1.7 på telefonen.
Sedan att appen inte synkar mailen är väl ett annat problem.

Nu synkar den mejlen också.

ÄNTLIGEN finns Mailbox för andra konton är gmail. Så jag har längtat!
Min absoluta favorit mailklient.

Det är fantastiskt! Som jag har längtat!

Hm jag fick ett mail från Dropbox om att jag kunde få ytterligare 1GB utrymme på Dropbox om jag började använda Mailbox för mailen. Det är lite lockande fast jag fattar inte riktigt fördelarna gentemot den sammansatta mailbox jag använder på iOS idag

1
Bevaka tråden